Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Nu blire mys framför "Ellen degeneres live" och gott att äta med syrran

• Bevabus

ja usch man lyckas alltid äta för mkt det bästa kommer dagen efter när man går och småäter på godiset, då får man i sig alldeles lagom mycket
    själv mår jag illa efter att ha ätit chips och druckit julmust...värst va mycket onyttigheter det har blivit för mig på sistone! :O

BooBoo skrev 2009-12-19 17:52:39 följande:
    Jag har köpt lösgodis för 60 spänn ORIMLIGT!! haha!!  Jag fick sånt sug efter skitgodis. Det fanns inge stop när jag hälde i skopa efter skopa. Nu mår jag så jävla illa... Jössenam
  • Bevabus

Skulle inte förvåna mig om vi har en halvmeter snö här imorgon, ligger redan stora högar på marken men nu snöar det ännu mera

• Bevabus

Hela det här året har varit så himla härligt om man tittar på vädret!
    I fyra år nu så har man ju märkt klimatförändringarna..somrarna har varit kalla och vintrarna har varit varma och gröna.
    Men i år så har allt varit PRECIS om det ska
    Jag var rädd att vi aldrig skulle ha det så igen här i Sverige...

BooBoo skrev 2009-12-19 18:53:46 följande:
    Samma här. Snöar för fullt.  O på torget.. och parkeringar är det stora snöhögar. Som ungarna såklart älskar. Ville sa nyss att han vill gå ut o hoppa i snöhögarna. Men mor i huset vill icke ..Jag tror minsann det blir en vit jul
  • Bevabus

Åh fy din stackare! Det är ju olidligt kallt ute!!

Ogabinne skrev 2009-12-19 18:59:19 följande:
    Åååååh gode tid sicken isbit jag äääär!!!Gick hemifrån mormor typ 17.45. Storebror skulle klampa upp i varena snöhög han såg, stora som små, så det tog typ 20 minuter att gå till bussen. Väl där kommer bussen i samma stund som vi anländer till busshållplatsen, sån jäkla tur!! Trodde jag... den stannade till EN sekund och körde sedan. Fastän vi gick från platsen man väntar mot bussen för att gå på. Bara körde. Hej då liksom!Alla bussar i hela stan går därifrån och vi kan åka vilken buss som hem, så jag tänkte att jaja det kommer väl en till snart. Jo tjena, om en halvtimme. Så ytterligare en halvtimme fick vi klampa runt där i snön... nu skulle det behövas en bastu för att tina upp mig! Ca 2 dm snö har vi nog nu, och nu drog snöfallet igång igen. Spännande att se hur mycket det kan bli! Vi har inte haft snö på jul sen jag var liten...
  • Bevabus

Ja va kul jag hoppas mina barn får uppleva vita jular, har tänkt på det mycket också

BooBoo skrev 2009-12-19 19:03:32 följande:
    Samma här. Jag var helt hundra på att det var slut med vita jular. Blev mest ledsen för barnens skull. Vill ju så gärna att dom ska få uppleva samma vita fina jular som jag gjorde som barn. Och nu ÄNTLIGEN ! Prisa gudarna!
  • Bevabus

Oh that's nice

Ogabinne skrev 2009-12-19 19:09:11 följande:
    Ja det var inga fina ord jag kräktes när bussen gick o jag insåg att vi var fast ytterligare en halvtimme.
  • Bevabus

Bara när jag hänger med dig

BooBoo skrev 2009-12-19 20:56:51 följande:
    Men.. Du har ju en MEGAtönt
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael