Inlägg från: Ogabinne |Visa alla inlägg
  • Ogabinne

All we want for Christmas is Michael

mona83 skrev 2010-01-11 23:05:16 följande:
    Go natt
    Natti Natti!!
  • Ogabinne
    Grönsiska skrev 2010-01-11 23:12:22 följande:
    Förstår jag, men böcker som är bra blir ju som en vän sägs det. Jag har många böcker som jag läst flera ggr.
    Ja visst är det så. Jag kommer läsa den många många gånger till, men man får ju bara en första gång upplevelse.
  • Ogabinne
    Brooke skrev 2010-01-11 23:23:26 följande:
    Ogabinne - hur går ditt körkort? Ska du ta det i år? Har för mig att du sa något om det
    Ja jag har en önskan om att fixa körkortet på ett år. Jag har lämpet, jag kan köra, men vi måste gå den dära kursen nu eftersom mitt förra lämp gick ut. Så, kursen först, sen köra köra köra, sen blir det körkort. Hoppas klara det innan 2010 är slut.
  • Ogabinne
    Brooke skrev 2010-01-11 23:40:21 följande:
    Ja, jag tog mitt körkort på 8 månader har jag för mig..
    Ja det ska jävlar gå. Om jag bara får tummen ur o pröjsar den svindyra kursen.
  • Ogabinne
    BooBoo skrev 2010-01-12 05:49:29 följande:
    Näpp! Känns väldigt bra.Hinner jag precis  klar  innan det är dags för förlossning
    Gud vad trött jag blir när jag ser klockslaget för ditt inlägg.
  • Ogabinne
    MuSiCLoVeR skrev 2010-01-12 07:32:32 följande:
    GodMorgon i tråden Är inte så aktiv i tråden tyvärr, hoppas ni förlåter mig
    God morgon tråkmåns!
  • Ogabinne

Och god morgon resten av bunchen! Lyckades komma upp ur sängen idag med, även om jag snoozade mig en timme. Vi hann iaf till dagis 10 minuter sent så det var okej iaf.
    Hemma igen, dags för frulle. Har inte ont i magen längre, tack och lov.
    Dock ingen träningsvärk knappt. Känner bara av lite i skuldrorna. Vilket måste betyda att jag får dra på hårdare idag. Jävlar anamma!

• Ogabinne

Vad snackar man för språk på Fillipinerna? Phillis måste vara fillipinerna väl? Eller?

• Ogabinne

Nej vänta, Philippines står det ju. Ja det är ju fillipinerna.

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael