Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Kolla på skärgårdsdoktorn då

Eller vlogga!

Brooke skrev 2009-12-19 22:00:53 följande:
    Men blä vad jag har TRÅKIGT.
  • Bevabus

Visst blir det så haha

mona83 skrev 2009-12-19 22:07:55 följande:
    Jag brukar känna mig sugen på pizza väldigt ofta. Men eftersom vi bor för nära så orkar jag ALDRIG gå och köpa nån
  • Bevabus

Jag blir stammis ändå haha

mona83 skrev 2009-12-19 22:18:08 följande:
    Har pizzerian på samma gård som jag bor. Det är en nackdel... Hade det varit längre då hade man säkert varit stammis där
  • Bevabus

När vi både i villan så vi hade vi pizzerian bara vid kvarteret bredvid och vi åt rätt ofta därifrån. Nu har vi typ 5 min härifrån, men det ligger väldigt nära. Och vi äter ofta där med haha

mona83 skrev 2009-12-19 22:24:08 följande:
    Inte jag, eftersom det är så nära
  • Bevabus

we like him

mona83 skrev 2009-12-19 22:34:27 följande:
    Det är en hotting på tv Captain Jack Sparrow
  • Bevabus

Jag är här ska titta på new moon nu, på nätet

mona83 skrev 2009-12-19 23:23:51 följande:
    Och bara jag kvar här...
  • Bevabus

Vad är det för nåt? har aldrig hört förkortningen tror jag...

mona83 skrev 2009-12-20 00:38:52 följande:
    Tänk om vi hade Rspca i Sverige, skulle vilja jobba på ett sånt ställe
  • Bevabus

Sitter o läser en tråd med barns roliga kommentarer och den här var bäst

"Vi har 4 barn, så en hel del sköna kommentarer har man ju hört... som när vårt äldsta barn (nu 9 år) var 3 år, så gick han på dagis. En eftermiddag när jag hämtade honom så var fröknarna lite fnissiga, och till slut kläckte dom ur sig vad min son sagt den dan; "Min pappas snopp är så stor så hela vårt hus går sönder!"

hahahahaha vad säger man..jösses!!

• Bevabus

Åh ett sånt jobb har jag också drömt om

mona83 skrev 2009-12-20 09:16:09 följande:
    Det är nått djurskydd i Amerika som åker runt och "samlar" in vanskötta djur. Ger dom vård och adopterar djuren till bra hem. Dom sammarbetar med domstolen så ägaren få ofta stå i rätten mot Rspca som har med sig bildbevis på hur djuren ser ut. Väldigt ofta blir ägarna av med djuren, enstaka fall kan dom få tillbaka nåra eller nått djur om det är x antal djur som dom varit där och och hämtat. Men dom får aldrig tillbaka dom dåligaste djuren. Som igår var dom och hämtade 2 ston med föl som gick ute i en torr hage i 37 graders värme utan varken mat eller vatten. Bara skin och ben. Hästarna hade nog inte sett en hovslagare på väldigt länge, ena stot hade fått strålröta. Dom fick inte sina hästar tillbakaPå ett annat ställe hämtade dom 5 boxerhundar, varav en med brytet ben som var obehandlat trots att det gått veckor sen han bröt benet. En dräktig hund bland dom. Men den personen fick ingen hund tillbaka....Jag föjde djurpoliserna i Huston slaviskt när jag bodde hemma och Animal planet var med i utbudet av kanaler, men så ändrades utbudet och dom tog bort animal planet Det är ett sånt jobb jag skulle vilja ha, hämta vanskötta djur från deras ägare
  • Bevabus

Toppen...
    Har ett till prov nu klockan 10 på hemsidan, men läraren hade inte svarat tillbaka när jag föreslog den tiden så jag trodde inte att jag faktiskt skulle ha det! Nu sitter jag här alldeles nyvaken.
    Äsch, jag har tre timmar på mig iaf. Hinner äta frukost innan jag sätter igång.

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael