• mona83

All we want for Christmas is Michael

Ogabinne skrev 2010-01-04 00:57:09 följande:
    Men snälla nån. :-O Vad menar hon? Vill köpa barnvagn. Ska vara bra skick på hjul och tyg. Får ej vara barn i den? Vill hon INTE köpa en vagn med medföljande bebis?
    Vem tusan säljer sin vagn utan att bebisen följer med liksom?

Därför jag har en hel drös med vagnar som står ju....

• mona83
    Brooke skrev 2010-01-04 08:01:16 följande:
    Jag tror nog hon menar att hon själv inte ska ha barn i den men undrar varför hon ska köpa den då isf.. :S
    Ja jag fattade det som så.
    Ah now I get it.... Hon ska ha vagnen när hon är och handlar och köra matvaror i. För att slippa skämmas i storstan så vill hon ha en fin vagn till det
  • mona83
    Ogabinne skrev 2010-01-04 12:50:20 följande:
    God morgon god morgon!Japp, jag steg upp 12.30. Gah, måste vända, måste vända!Mona: Haha eller hur! Men varför skriver man ut att man inte ska ha barn i vagnen? Bev: Weeeeee!!! Grattis! Vad roligt!!! Då lär du vara bänkad framför tv'n några dygn. Boo: Ni beställde ju från olika ställen, därav annat fraktsätt.Så, nu har jag svarat ikapp. Åååh vad ni skriver myyyckeeeet!!!
    Ingen aning, jag som säljare bryr mig väl inte vad den som köper ska ha vagnen till....
  • mona83
    Brooke skrev 2010-01-04 14:05:02 följande:
    Jag har klarat teorin =) Tack =)))
    Grattis
  • mona83
    Brooke skrev 2010-01-04 20:42:34 följande:
    JAG HITTA DEN  :O
    ">

" target="_blank">

Tror ja.. Ogabinne du har väl hört låten??
    Hmm, ne den gillade jag inte

Men ja när den kommer ut så kan jag säkert lära mig att tycka den är bra
  • mona83
    Brooke skrev 2010-01-04 20:50:26 följande:
    hum har för mig att du visat en bild :O
    Jag vann en tavla på Tradera, så var nått liknade. Fast det såg ut som en filmrulle med 4a olika motiv. Om det är den du tänker på?
    Annars har jag ingen
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael