Inlägg från: Ogabinne |Visa alla inlägg
  • Ogabinne

All we want for Christmas is Michael

Åh herre gud! Ni behöver inte svara. 7107 öar, 89 miljoner invånare, mer än 170 språk.

• Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-01-12 09:55:00 följande:
    Jag har en vän som kommer därifrån. Man snackar filipino och engelska, vadåra? Mahal kita! (jag älskar dig! )
    Jag pratar med en tjej därfirån o lärde henne lite svenska. Så då funderade jag på vilket språk de pratar eftersom vi pratar engelska.
  • Ogabinne

yngats betyder take care på hennes språk, men jag vet inte vilket språk det är.

• Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-01-12 09:55:58 följande:
    Ja fy va tidigt BooBoo var uppe...gäsp...jag har körlektion om nån timme, enda skälet till varför jag är uppe nu :P det här är ju för tusan tidigt för mig!
    Ja när klockan står på 05 nånting är det ju mitt i natten!
  • Ogabinne

Fy fan... Jag går sönder inside. Jag pallar inte mer. Jag har så jävla ooooont i mitt hjärta! Jag måste rycka upp mig, åtminstone för några timmar. Jag måste fixa skolan, måste, får inte hoppa av. Av med musiken, fram med böckerna. Jepp jepp.

• Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-01-12 09:58:47 följande:
    det låter som filipino men jag är inte helt säker :P
    Okej, lugnt, får fråga henne.
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-01-12 09:59:37 följande:
    När man är uppe innan solen, DÅ vet man att det är illa
    Ja, när det är mörkt ute är det natten. Så är det ju liksom bara.
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-01-12 10:01:32 följande:
    Heja heja! Jag måste också sätta igång med plugget snart...har inte kommit igång efter lovet riktigt....
    Jag vågar inte säga hur mkt jag ligger efter med, hur många prov som missat sin deadline för länge sedan. Ruskigt många.
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-01-12 10:19:38 följande:
    Det går att klara ändå jag låg efter MASSOR när jag var deprimerad
    Ja, jag ska ge mig fan på det så måste det gå. Om jag bara inte kört fast så in i norden på ett moment i photoshop som aldrig verkar lösa sig. Grrrrrr!
  • Ogabinne

Jag gjorde det! JAG GJORDE DET!!!! Min insändningsuppgift som jag kört fast på under fleeeera veckor är färdig och inskickad!!! Åh, jag är så glad! Då var det bara resten kvar då.

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael