• Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

• Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • mona83

Men åh, expressen hade lagt ut enm pdf fil med åtalet mot Murray men den ville inte funka. Stod att filen var förstörd och inte gick att laga

• Ogabinne
    Brooke skrev 2010-02-09 08:45:06 följande:
    Murray betalade 25 000 dollar för att gå därifrån vilket jag inte alls tkr är okej.. Han ska väl bli häktad och skit som alla andra..
    75 000 dollar. Ca en halv miljon svenska kronor.

såg allt när det hände live i natt, trött som en gris idag. Har en väldigt bad day. 
    Håller mig off ett tag.
  • KikiBoo

Heeeeeeeej!!

Här har ni mig. Gu va skoj...

Känner mig febrig o jävlig.. Kurera med te, reliv och boken Den hemlige kocken.. Kocken avslöjar allt fusk i maten. Stod om Qourn.. Tänkte på dig då Bev

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-02-09 16:42:28 följande:
    Heeeeeeeej!!Här har ni mig. Gu va skoj...Känner mig febrig o jävlig.. Kurera med te, reliv och boken Den hemlige kocken.. Kocken avslöjar allt fusk i maten. Stod om Qourn.. Tänkte på dig då Bev
    Usch, jag klarar knappt av att tänka på quorn längre haha
    Sing for the moment
  • mona83
    Ogabinne skrev 2010-02-09 12:20:05 följande:
    75 000 dollar. Ca en halv miljon svenska kronor.såg allt när det hände live i natt, trött som en gris idag. Har en väldigt bad day. Håller mig off ett tag.
    Jag såg fram till halv 1 ungefär sen gav jag upp. fegisen vågade ju aldrig komma ut efter rättegången

Det tråkiga var att den tmz som jag kollade på hittar jag inte på så jag såg bara det som hände utanför...
  • Bevabus

Idag har vi varit ute och åkt skridskor, eller snarare ungarna...
    För övrigt har vi pysslat och tagit det lugnt

Sing for the moment
  • Brooke
    Ogabinne skrev 2010-02-09 12:20:05 följande:
    75 000 dollar. Ca en halv miljon svenska kronor.såg allt när det hände live i natt, trött som en gris idag. Har en väldigt bad day. Håller mig off ett tag.
    Jag kollade oxå dock blev jag dålig då kameramannen höll på konstigt med kameran så blev yr och illamående och dessutom fick jag ont i huvudet :S
    Så jag såg honom aldrig komma ut. Tog det lång tid? Jag gick och la mig runt 00:25 eller så
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael