Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Just kill me will you....

• Bevabus

Men fy så barbariskt det där lät

Brooke skrev 2009-12-20 11:44:53 följande:
    min kompis kusin dog oxå där. Dem har inte hittat henne, så hon är nog uppäten av havets djur..
  • Bevabus

Man behöver kanske inte säga något alls om att hon är uppäten av havets djur såvida man inte vill det såklart...
    Dessutom så tror jag inte det är så jättemånga av havets djur som skulle vilja äta upp henne, de flesta tycker inte om människokött.

Brooke skrev 2009-12-20 12:03:02 följande:
    Men vad ska man säga då? Det var väl så att hon hamnade i havet.
  • Bevabus

Jaa...och hajar hatar människokött
    Det enda skälet till varför människor blir attackerade är för att hajarna har sån dålig syn. Dem smakar bara på det dem hittar genom att bita och sedan spottar dem ut bytet igen. Det är därför som så många överlever hajattacker. De får oftast väldigt allvarliga skador, men oftast inte tillräckligt för att dö.

Brooke skrev 2009-12-20 12:12:58 följande:
    Nej men det finns väl hajar där borta? Jag har för mig det iaf.. Blä idag måste jag städa mitt rum så det är fint tills på julafton. Har inte tid i veckan att städa.. Det är så tråkigt.. Först måste jag ner i duschen..
  • Bevabus

Usch va hemskt...stackarn...
    Nej jag vågar inte heller åka dit, men hela min familj vill till Thailand!
    Fast jag vill å andra sidan till USA och hur många orkaner slår inte till där per år?

mona83 skrev 2009-12-20 12:25:13 följande:
    Den här tjejen dog famför sina föräldrars ögon tydligen. Dom har sagt att hon dog utan att fatta vad som hände. Hon var tydligen så djupt inne i en bok att när flodvågen kom så kastades hon in i väggen och dog. Hon var i deras hotellrum. Min kusin åker varje år och tänder ljus för Mio.... Jag för min del fattar inte att folk vågar åka dit igen, visst chansen är väll inte så stor att det händer igen på samma ställe men ändå . Ne det var jätte länge sen man hade så mkt snö. satt och kollade på en an grannens trädgårdsbord som stod ute, ett runt bord. Såg man hur mkt snö det var på det bordet, såg ut att vara 3-5 dm snö :-O. Helt otroligt...
  • Bevabus

nej nu har jag fan fått nog av att plugga...har en uppgift kvar men den gör jag senare...
    nu blire att städa kaninens bur...lika bra att få all skit gjord så har man hela dagen på sig sen att ta det lugnt.

• Bevabus

oj shit?? :O men är det ens möjligt? hur gick det till? hans kropp måste ju ha brutits ner för länge sen :O

Ogabinne skrev 2009-12-20 12:26:30 följande:
    Man behöver heller inte bli uppäten nånsinn om man drunknar. Min kompis släkting försvann i havet i sverige. 10 år senare hittade man honom. Flytandes i danmark. Hel. Helt sanslöst!
  • Bevabus

haha det är väl typ under augusti, men är inte säker eller vänta...nu känns det som oktober...eller det kanske var på våren?
    hmm..värt att kolla upp innan man åker

mona83 skrev 2009-12-20 12:28:58 följande:
    Det är en del, men pratar man inte om orkansäsong i Usa? Du behöver ju inte åka under själva säsongen för orkaner
  • Bevabus

men nähä...det var inget, jag ska tydligen INTE städa buren idag...jag gör det innan julafton istället, jag hoppas att ni antecknar det.

nu ska syrran och jag klä julgranen, det är betydligt roligare

• Bevabus

Oj oj oj vad vi har julpysslat nu!!
    Julmusik i bakgrunden medan jag och syrran klädde julgranen och sen satte vi oss på mitt rum och slog in julklapparna
    Imorgon SKA vi baka pepparkakor, jag har sagt det en miljon gånger nu

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael