All we want for Christmas is Michael
Just kill me will you....
Just kill me will you....
Men fy så barbariskt det där lät ![]()
Man behöver kanske inte säga något alls om att hon är uppäten av havets djur
såvida man inte vill det såklart...
Dessutom så tror jag inte det är så jättemånga av havets djur som skulle vilja äta upp henne, de flesta tycker inte om människokött.
Jaa...och hajar hatar människokött
Det enda skälet till varför människor blir attackerade är för att hajarna har sån dålig syn. Dem smakar bara på det dem hittar genom att bita och sedan spottar dem ut bytet igen. Det är därför som så många överlever hajattacker. De får oftast väldigt allvarliga skador, men oftast inte tillräckligt för att dö.
Usch va hemskt...stackarn...
Nej jag vågar inte heller åka dit, men hela min familj vill till Thailand!
Fast jag vill å andra sidan till USA och hur många orkaner slår inte till där per år? ![]()
nej nu har jag fan fått nog av att plugga...har en uppgift kvar men den gör jag senare...
nu blire att städa kaninens bur...lika bra att få all skit gjord så har man hela dagen på sig sen att ta det lugnt.
oj shit?? :O men är det ens möjligt? hur gick det till? hans kropp måste ju ha brutits ner för länge sen :O
haha det är väl typ under augusti, men är inte säker
eller vänta...nu känns det som oktober...eller det kanske var på våren?
hmm..värt att kolla upp innan man åker ![]()
men nähä...det var inget, jag ska tydligen INTE städa buren idag...jag gör det innan julafton istället, jag hoppas att ni antecknar det.
nu ska syrran och jag klä julgranen, det är betydligt roligare
Oj oj oj vad vi har julpysslat nu!!
Julmusik i bakgrunden medan jag och syrran klädde julgranen och sen satte vi oss på mitt rum och slog in julklapparna
Imorgon SKA vi baka pepparkakor, jag har sagt det en miljon gånger nu