Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

färdigpluggad....jäkla dryga dag, men ändå mysiga...vart är alla??????

• Bevabus
    BooBoo skrev 2009-12-20 18:07:06 följande:
    BEVERLY Jag har vart på sturegatan o ätit SÅS. Gudomligt! Eller som Viktor sa; MAGISKT Vart i v-ås all day long känns de som. Kollat upp vart skolan ligger. Uach vad ful den var, haha! Nu är jag nervös Strosat runt lite på stan. Fyndat lite.. Latte på Waynes. Fixat ring. Blidde bara en diamant. Skulle bli FÖR mkt med tre. Granen är inne. Den är STOR. Fått kapa den lite här o där. Och vi hittar INTE på granpysslet. Det är BORTA. Så jävla irriterande.Nähä! Fortsätta o röja här hemma nu då.. Läsa ikapp senare.Tjing tjong everyone
  • Bevabus

och bara för det så log jag men bara för två sekunder

BooBoo skrev 2009-12-20 18:39:50 följande:
    Men du... Hallå... Kom igen nu.. LE!
  • Bevabus

"Oj va kort mitt lillfinger är" och "jag kan inte fatta att Kiki faktiskt fick mig att göra det här".

BooBoo skrev 2009-12-20 18:47:12 följande:
    HA!! I'm so goooood Okej.. Titta nu på ditt lillfinger.. Det första du tänker är..?
  • Bevabus

Har redan lyssnat på Sinatra o tittat ut idag men nu är jag inte lika uttråkad längre iaf haha

BooBoo skrev 2009-12-20 18:59:43 följande:
    Haha!! JAg kan få dig att göra allt. Moooooohahahahahah Ärå... Men du är inte lika uttråkad nu va? .. Eller jo.. Det kanske du är.Jag tycker du ska ladda ner lite Sinatra. Lyssna o titta ut. Aaaaaaaaaah
  • Bevabus

Jag lyssnade på datorn, men det sprakar ändå sådär härligt gammalt, eftersom att inspelningarna är så gamla hihi

BooBoo skrev 2009-12-20 19:06:04 följande:
    Well.. Allright then Var det julmusik du lyssna på då? Jag lyssnar på en riktigt gammal skiva. Det lixom brusar så där gammaldags. Som om jag skulle lyssna på radion. Plus att världen är svartvit. U know?
  • Bevabus

Ja det var så stiligt! Jag älskar att titta på gamla bilder! Som min gammelmormor och gammelmorfar...dem var såå vackra när dem var unga och med svartvitt och de där unika kläderna och frisyrerna så såg dem ännu bättre ut
    Du kan se bilderna på min bdb
    Carrofliin.bilddagboken.se/p/show.html&directlink=1

BooBoo skrev 2009-12-20 19:12:03 följande:
    Yeah! Den svartvita tiden rocks Jag såg en Hitckcock film igår. Har en box med massa filmer med han. Den jag såg igår var riktigt gammal. Sprakade gammalt   Männen var så snygga i sina kostymer o hattar. Varför kan inte världen se ut så nu föööööör
  • Bevabus

Ja va mysigt det är
    Jag har sett bilder på min farfar men träffade honom aldrig..han dog två år innan jag föddes. Och min gammelmormor dog typ precis innan jag föddes :/
    Man undrar hur dem lät när dem pratade, hur dem luktade och hur dem hade varit emot en...
    Jag tror farfar var lika underbar som min farmor är

BooBoo skrev 2009-12-20 19:25:45 följande:
    Same here! När jag hade praktik på ett ålderdomshem så tittade jag alltid på korten som hängde på väggar o stod utspridda på byråerna. Så himla mkt fint. Hade en tant som jag brukade gå till om jag hade tråkigt. Det var så trevligt Båda mina far o morföräldrar är döda. Farmor har jag aldrig träffat. Vet inte ens hur hon ser ut. Mina päron har knappt nå foton alls. Skittråkigt.
  • Bevabus

herregud...fick just reda på att Brittany Murphy har dött...nyheten har knappt kommit ut än, det är precis så att folk har börjat småprata om det på twitter och bara på nån enstaka amerikansk hemsida...

Det var hon som var ihop med Ashton Kutcher ett par år och spelade emot honom i "Smekmånaden" och emot Eminem i "8 mile"...
    i41.tinypic.com/24xqpag.jpg

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael