All we want for Christmas is Michael
färdigpluggad....jäkla dryga dag, men ändå mysiga...vart är alla??????
färdigpluggad....jäkla dryga dag, men ändå mysiga...vart är alla??????
jag är SÅ uttråkad.
och bara för det så log jag
men bara för två sekunder ![]()
"Oj va kort mitt lillfinger är" och "jag kan inte fatta att Kiki faktiskt fick mig att göra det här".
![]()
Har redan lyssnat på Sinatra o tittat ut idag
men nu är jag inte lika uttråkad längre iaf haha
Jag lyssnade på datorn, men det sprakar ändå sådär härligt gammalt, eftersom att inspelningarna är så gamla hihi ![]()
Ja det var så stiligt! Jag älskar att titta på gamla bilder! Som min gammelmormor och gammelmorfar...dem var såå vackra när dem var unga och med svartvitt och de där unika kläderna och frisyrerna så såg dem ännu bättre ut
Du kan se bilderna på min bdb
Carrofliin.bilddagboken.se/p/show.html&directlink=1
Ja va mysigt det är
Jag har sett bilder på min farfar men träffade honom aldrig..han dog två år innan jag föddes. Och min gammelmormor dog typ precis innan jag föddes :/
Man undrar hur dem lät när dem pratade, hur dem luktade och hur dem hade varit emot en...
Jag tror farfar var lika underbar som min farmor är ![]()
herregud...fick just reda på att Brittany Murphy har dött...nyheten har knappt kommit ut än, det är precis så att folk har börjat småprata om det på twitter och bara på nån enstaka amerikansk hemsida...
Det var hon som var ihop med Ashton Kutcher ett par år och spelade emot honom i "Smekmånaden" och emot Eminem i "8 mile"...
i41.tinypic.com/24xqpag.jpg