• mona83

All we want for Christmas is Michael

Brooke skrev 2010-01-05 17:22:34 följande:
    Nää i hennes kylskåp finns inga Lightprodukter.. Inte har jag sett det iaf.. haha =) men han verkar ju inte direkt frisk i huvudet :S Som Bevvan sa förut barnen har det bättre utan honom, och visst kommer barnen speciellt Tobias tror jag kommer fråga vart hans pappa är.
    Ja jag vet att dom har det bättre utan honom. Men det är jag som kommer få förklara på banen på ett bar sätt vart hans pappa är och har varit helaq deras liv och jag vet inte alls hur man förklarar för sina barn att din pappa är ett stort otroget svin som bara bryr sig om sig själv...
  • mona83

Jag brukar säga att skulle Skipper komma hem till mig så skulle jag inte ens få ha morötterna kvar

• mona83
    BooBoo skrev 2010-01-05 18:07:55 följande:
    Vilken idiot! Han beter sig precis som min bror. Vi har bara träffats 5 gånger eller så. Barnen 2 gånger.. Man blir riktigt trött och besviken på alla löften som inte hålls. Alla jävla ursäkter...Och hade det var far till mina barn som betett sig på de viset så vetefan.. Usch.. jag hade fan.. Sparkat han på pungen.. Vad farmor o farfar om sin sons betende då?
    Jag blir inte ens besviken npå honom längre för jag hoppas inte längre på att han ska vara en pappa för sina barn. När han hör av sig och vi betsämmer nått så skiter jag i det för jag vet att han skriver samma dag att han ska göra annat.
    Bevsiken blev jag på honom när vi var ihop och han drog iväg 2 veckor i stöten och stängde av mobilen och sen när nhan kom hem så var posten viktigare än mig och Tobias....
    Nu förväntar jag mig inte ett dugg av honom, blir snarare arg på honom.
    Jag hade lust att klippa av den på honom, med nått trubbigt
    Dom är inte ett dugg lyckliga över hur han beter sig. Farfar och farmor drar sig inte för att säga till mig hur dålig pappa han är till barnen. Så det känns skönt att dom vet om att han är en kass pappa.
    Kan inte låta bli att tycka synd om dom som har en sån kass son
  • mona83
    Brooke skrev 2010-01-05 19:27:18 följande:
    hmm ja jag vet inte vad man säger.. Du får nog ta det när du kommer dit..
    Inte jag heller, har funderat på den dagen sen jag kikade ut honom när jag var i v 9-10 eller nått sånt.
    Han vågade inte ens tala om för hans föräldar att jag var gravid, det gjorde jag själv i v 11.
    Mina barn är dom enda av hans 5 barn som farfar och farmor träffar
  • mona83

Idag var det tydligen nått kul på bobster. Tobias sitter och garvar hela tiden

• mona83
    BooBoo skrev 2010-01-05 22:04:35 följande:
    LYX!
    Igår hade vi nog nästan + grader och då kom jag tom in i min igen frysta bil som jag inte kunde låsa efter att jag försökte ta mig i den härom kvällen .
    Så den stod olåst med alla mina värdefulla Mj skivor nån natt eller :-/
  • mona83
    MissLilo skrev 2010-01-05 22:10:22 följande:
    Jackson rathborne...eller hhur det nu stavades.....helt sklart snyggast.Spana inhåret och ögonen....djupet. *suck*Han är VACKER!! Som en staty.Mn finns detde som ienthar facebook?? :-O
    Jaha då det finns det
  • mona83

Jaha ja, nu när Svante verkar bra i magen, inga morötter har han fått. Har däremot gett honom lite broccoli två kvällar i rad.
    Nu har han börjat kli bort päls på huvudet, precis på dom där två bulorna som väduren har på huvudet.
    Pengar till vet har man ju den här tiden på månaden, not....
    Han har inte mjäll iaf och jag har inte sett att han kliar.Men han måste ju göra det eftersom han tappar päls där, inga mängder iofs.
    Mamma och dom hade en flaska med nått gojs, men jag kommer inte på vad det heter. Dom använde det på sina marsvin och kaniner när dom tappade päls...

• mona83
    Bevabus skrev 2010-01-06 11:07:15 följande:
    Men det är ju fälltider nu, det är väl bara vinterpälsen han tappar? Det gör min Linus nu iaf
    Men tappar han så mkt att det blir en kal fläck? Det finns ingen päls på ett ställe där...
    Dt synsiofs inte så mkt, men jag tycker det ser ut att bli större och större för varje dag som går. Har varit så nån dag eller 2, hållt koll på det.
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael