Inlägg från: Ogabinne |Visa alla inlägg
  • Ogabinne

All we want for Christmas is Michael

Bevabus skrev 2010-01-12 13:12:42 följande:
    Och jag ska titta på Grease och käka donken woho va nyttig jag är!Men jag har haft en körlektion så när jag ändå var ute och vandrade så gick jag förbi snabbmatsköpet.....pffffff
    Mums mums!! Lillebror går till sin pappa på fredag o storebror skulle få sova hos mormor en natt i helgen. Den dagen ska jag köpa hem donken tror jag, och lite geisha, och fira en hel vecka utan godis. OM jag klarar mig tills dess. Men det tror jag att jag gör. Än så länge ingen abstinens. Jag har ju mina kanelknäcke.
  • Ogabinne

Home again. Så skönt. Snart är denna dagen till ända. Jag är så irriterad, deppig, arg, trött. Jäkla skithumör. 2 timmar kvar, sen kan jag slappna av. Nu vankas det tacos. Smask!

• Ogabinne

Bev: nu vet jag att hon ptratar samma språk som din kompis för hon skrev att I love you heter MAHAL KITA. det var det du skrev va? Vad hette språket då?

• Ogabinne

hahaha nu kan jag prata filipino då.

Yngats my friends!

• Ogabinne

Jag fick svar tillbaka på mailen av min lärare om insändningsuppgiften, och hans svar var "alldeles utmärkt". Det kändes roligt.

• Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-01-12 17:15:45 följande:
    härligt!
    Ja det var skönt att höra.
  • Ogabinne

Barnen lagda. Mamman fortfarande på skithumör. Nu då?

• Ogabinne

Böööööööööööriiiiiiiing!!!!!

• Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-01-12 20:34:25 följande:
    Jag då....satt just i 1½ och letade igenom varenda jävla avsnitt av Bondi Rescue för en liten scen på tre minuter som jag ville visa syrran!Jag gick igenom säsong 1, 2 och 4 tills jag kom till säsong 3 och DÄR var det.....va fasen liksom...
    Nämen. Hahahahaha!
    Jag har iaf haft så tråkigt att jag suttit o tagit tyo sju hundra egobilder. Jag är med på bild typ 2 ggr om året, nu finns jag på maaaaaassor. Tänkte att tar man jättemånga så borde man ju bli nöjd med åtminstone ETT!
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael