Inlägg från: Ogabinne |Visa alla inlägg
  • Ogabinne

All we want for Christmas is Michael

Åh detta barn. Middagen avklarades för 10 minuter sedan, och sedan dess har han hunnit försöka tjata sig till en banan vilket inte lyckades och nu är han vansinnig för att han inte får en yoghurt.

• Ogabinne
    BooBoo skrev 2010-01-13 16:04:50 följande:
    Har ni fått en tårta?
    Jag har inte fått tårta. Har du fått tårta?
  • Ogabinne
    BooBoo skrev 2010-01-13 16:05:57 följande:
    Njaeeee... Inte så värst farligt måste jag säga Kommer väl så fort jag sätter mig skönt i soffan ...
    Ja det brukar vara så.
    Vad fick du göra för skoj idag?
  • Ogabinne
    BooBoo skrev 2010-01-13 16:09:16 följande:
    Yepp! Av FL
    Jaha, jag fick ingen. Diskriminering!
  • Ogabinne
    BooBoo skrev 2010-01-13 16:11:18 följande:
    Jag har gapat: En dessert.. Fem desserter.. Sju desserter.. , hahaha Har gjort citronformage. Läran blev nöjd. MKT nöjd. Sa att detta äter han gärna. Sen vinka en kock in mig o gav mig en chokladbit. En sån där snäckchoklad. Då blidde jag glad
    Hahaha låter som du haft kul.
  • Ogabinne
    MuSiCLoVeR skrev 2010-01-13 16:13:06 följande:
    Känner igen mig, Love tjatar just nu om piroger  Han skulle kunna äta hela dagen, men problemet är att INGET duger när jag väl lägger fram det..suck
    Haha det är samma här. 2 skedar sen är han "mätt", 5 minuter senare börjar tjatet om mat. Han får inget mer. Säger han att han är mätt så får han gå från bordet o sen blir det inget mer förrän nästa måltid. Då får han vara hungrig tills dess. Så småningom lär han väl sig att äta maten så han slipper vara hungrig ist för att stressa från bordet för det är tråkigt att äta.
  • Ogabinne
    BooBoo skrev 2010-01-13 16:13:45 följande:
    haha! De där känner man igen.. När min son VÄGRAR smaka på maten så kan han komma 10 min senare när man dukat av o vill ha de ena o de andra. Men jag är hård o säger NEJ. Man äter det som serveras. Smakar iaf.  Kräsna unge!
    hahahahaha!!
    Vi har samma här. Eller de måste inte smaka om de absolut inte vill, men det blir inget annat och jag lagar absolut inte något annat bara för de får för sig att de inte tycker om när jag vet att de tycker om. Storebror nu tex, han har fått för sig at han inte TÅL spaghetti. Han vill ha makaroner ist. Yeah right!
  • Ogabinne

Segar FL för er eller är det min dator som flippar?

• Ogabinne
    BooBoo skrev 2010-01-13 17:10:51 följande:
    Konstigt jue... Du borde få en tårta. PUNKT!Meddelande: Hurra, snart har det gjorts 50 miljoner inlägg på Familjeliv.se. Det firar vi med en tävling där du som gör det 50 miljonte inlägget vinner en resa till Åre. Blir det du som vinner?
    Undrar om jag kryssat för att jag inte vill ha meddelande från dom... Har jag gjort det då är det bra, för jag tycker inte om FL meddelanden.
  • Ogabinne

Grattis till vinnaren. Nu kanske vi slipper se tjööööötet om den där istids-resan.

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael