Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

haha

ja visst är den! Hoffman är så grym i den!

BooBoo skrev 2009-12-22 11:03:29 följande:
    Jo jag vet att han är på riktigt I know the hole story sörrö And nothing but the hole story, haha! Nä nu ska jag inte bli dryg...FIlmen är iaf riktigt bra.
  • Bevabus

Du borde kunna hitta den på den där hemsidan "watch-movies" som jag länkade förut till new moon
    Han blev..hmm..det stod 57 tror jag!

BooBoo skrev 2009-12-22 11:08:15 följande:
    Bara för de vill jag se den igen Men han.. The real Rain Man. Hur gammal blev han då?I dokumentären jag såg för hundra år sen så tyckte jag iaf han såg ut att vara runt 40 årsåldern.
  • Bevabus

blä :/

BooBoo skrev 2009-12-22 11:11:46 följande:
    Mmm men med mitt sega nät så lär det nog ta hundra år.Igår när jag såg Ankas jul som är 22 min. För mig tog det nästan en timme o kolla på skiten.
  • Bevabus

ÅH! Min bästa vän ringde nyss och berättade att hon hade fått ett sånt där gratiserbjudande för fotografering och hon ville att jag följde med iiih! Så imorgon ska vi till fotostudion och bli stylade och sen bli fotade i tre olika outfits...

jag kommer ha en dans-outift
    en fin-outfit
    och en vardags-outfit

och så måste jag färga håret brunt också..vill inte ha med utväxten på bilden...

• Bevabus

jaaaa åhh va jag längtar hihi!

BooBoo skrev 2009-12-22 12:25:13 följande:
    Men oh! Fan vad kul
  • Bevabus

haha men det är tonen emot slutet som är bäst

BooBoo skrev 2009-12-22 13:47:26 följande:
    Nu har jag lyssnat på Idol Eriks Higher. I EN MINUT Låter som karln har sex. Stånk o stön. Anyway. Tycker mig känna igen melodin..Jag har så JÄVLA tråkigt. Barn vilar. Mitt te är kallt.. Undra om jag ska..
  • Bevabus

Nu har syrran hjälpt mig att färga håret...återstår att blow dry it...jag ääälskar att föna håret, luktar så gott och är varmt

• Bevabus

Som Håkan i "Sunes jul" som bara äter potatis vid julbordet haha

Ogabinne skrev 2009-12-22 16:09:45 följande:
    Woho, nu är det mörkt. Ännu en dag mot sitt slut. Jag älskar kvällen. Pulkaåkning och handling avklarad. Storebror fick välja sin egen middag idag, och laga den. Det blev......köttbullar. Massor av köttbullar. Försökte få honom att välja något till, men "du sa ju att jag fick välja själv, o jag vill ha köttbullar". Jaha, men kan du inte ta köttbullemacka då så lägger vi på lite mer gott på mackan. "Nej, jag vill ha bara köttbullar". Okej, köttbullar it is. En hel tallrik.
  • Bevabus

Har ont i halsen
    Tvättar tredje maskinen idag
    Har valt tre outfits tills imorgon, blev inte alls det jag hade tänkt men bättre
    Tittar på pofc 3
    När tvättmaskinen är klar om en halvtimme så ska jag träna och dansa
    Sedan ska jag göra mig iordning för natta
    Catch up on my blogging
    Sedan titta på extra materialet på pofc i sängen tills jag somnar.

SÅ! No questions asked. Nu vet ni vad jag gör och ska göra

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael