Inlägg från: Ogabinne |Visa alla inlägg
  • Ogabinne

All we want for Christmas is Michael

Bevabus skrev 2010-01-13 21:42:57 följande:
    haha men gud så folk snackar
    Ja, alltid är det nått.
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2010-01-13 21:50:37 följande:
    Jag förstår mig bara inte på personer som är missnöjda när dom inte har nått att vara missnöjd med. Hon har inte ens fött barn eller varit gravid...
    Nej, det är jättesvårt att förstå varför andra är missnöjda med sitt utseende när man själv tycker dom ser jättebra ut. Men allt är ju relativt, vad som är snyggt i den enes öga är inte alls snyggt i den andres. Alltid ser vi ju sju hundra fel på oss själva som inte de i vår omgivning ser.
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2010-01-13 21:51:52 följande:
    Borde visserligen inte bli provocerad men det känns jobbigt att höra smala personer snacka om viktnedgång när det inte ens behövs nån...
    I _dina_ ögon behövs det inte. Men i hennes ögon kanske det behövs. Skulle hon däremot bli äckligt smal och säga att hon behöver gå ner i vikt, då är det ju något som är fel. Men så länge hon ändå är hälsosam så låt henne hållas. Jag blir arg när folk säger till mgi att jag inte behöver gå ner i vikt. JAG tycker det, JAG ser mina brister som kanske duger i andras ögon men inte i mina. Och vill jag få bort några kilon så vill jag få göra det. Man måste inte vara kraftigt överviktig för att få träna.
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2010-01-13 21:59:08 följande:
    Ogabinne du som har barn på dagis, när får man första dagisavgiften? Tobias har gått sen sen 1 sep och inte fått nån räkning än. Visserligen har jag ingen inkomst men det är ju sånt som den trevliga soc betalar då .
    Har du ingen inkomst så betalar du ingen dagisavgift!
    Jag har haft dagisplats i 2,5 år och än har jag inte betalat en krona eftersom jag pluggar och min inkomst är för låg för att de ska debitera mig.
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2010-01-13 22:00:39 följande:
    Jo det är ju sant.Men för mig som är överviktig så är det obegripligt när smala personer vill gå ner i vikt. Antar att det alltid kommer vara så.
    Jag förstår dig absolut. Lika obegripligt som det är för mig när folk säger att jag är smal fast min mage är dallrig. SER folk inte det tycker jag. Senast igår fick jag höra av min kompis att jag har en skev kroppsuppfattning. Fast jag försöker få henne att se det jag ser. En kompis som givetvis är större än mig. Annars hade hon inte sagt så. Tror jag.
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2010-01-13 22:02:55 följande:
    Nej det har jag inte sagt nått om heller... För alla behöver träna mer eller mindre
    Jo, visst behöver man det. Men för de personer som inte tränar öht förknippas oftast träning med viktnedgång.
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2010-01-13 22:04:47 följande:
    Ja, det är antagligen därför.
  • Ogabinne

Åh, jag har 2 djupa stora underhudsfinnar eller ngt på hakan som inte går att klämma, de sitter för djupt, och de gör så oooont. Precis bredvid varandra också. Så fint.

• Ogabinne

Jag har försökt det dära med gym. Men det tar tid att ta sig dit, och att ta sig hem och hela träningen blev en jobbig process så det slutade med att jag slutade gå dit. Nu när jag åter fått igång hemmaträningen är jag skitglad, då kan man träna när man vill. Jag älskar att träna med min egen kropp och inte massa maskiner.

• Ogabinne
    mona83 skrev 2010-01-13 22:08:46 följande:
    Jag tränar inte tänkte jag säga, går ju promender kom jag på...
    Okej
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael