Inlägg från: Ogabinne |Visa alla inlägg
  • Ogabinne

All we want for Christmas is Michael

Bevabus skrev 2010-01-13 22:11:19 följande:
    Samma här, tycker det är aptrist att träna med maskiner...trivs bäst med att göra övningarna som jag får på dansen under styrketiden och uppvärmningen och då bligger vi ju bara på golvet och gör en massa rörelser
    Ja visst är det. Det jag dock väldigt gärna skulle vilja ha är ett löpband, eftersom jag inte kommer ut på promenader så lätt med barnen. Jag älskar powerwalks när barnen är på dagis, då brukar jag gå till dagis när jag hämtar dom eller hem när jag lämnar dom, men det gör jag inte i detta vädret. Synd att de kostar flera tusen.
  • Ogabinne

Springa kan jag inte göra många meter förrän jag får andnöd!
    Men ändå klarade jag dansa zumba 45 minuter idag utan att bli speciellt andfådd, lagom andfådd, rejält svettig. Kanske jag har bättre kondis än jag trott.

• Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-01-13 22:18:20 följande:
    Ja det är svindyrt med löpband :/ men det kan du kanske ha råd med nån dag Jag är lite rädd för såna faktiskt haha! Jag fick se tillräckligt med killarna på gymnasiet som satte löpbandet på högsta fart och sen la sig ner och for in i bänkar och grejer.....de bara reste sig upp, skrattade och gjorde om det. *Suck*
    Eeeeeeh. Vilka ljushuvuden!
    Jag älskade gymmets löpband. Massa bra funktioner. Uppförsbacke, nedförsbacke o allt vad där var.
  • Ogabinne

Haha jag går som en 90 åring. Kul o se hur det känns i morgon. I morgon bitti efter dagislämningen ska jag dansa zumba igen.

• Ogabinne
    mona83 skrev 2010-01-13 22:26:13 följande:
    Vad är Zumba egentligen? Visste inte ens att det fanns nått som hette så....
    Ja du, det är en blandning av olika latinska dansstilar som ger en en riktig workout samtidigt som det är otroligt roligt.
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2010-01-13 22:30:26 följande:
    jaha ja... Ja då vet jag precis.... inte .Eller ja, samba och chacha vet jag ju vad det är iofs
    Ja, där är dansstilar jag inte ens kan uttala med i så det är lugnt.
  • Ogabinne

Jag ska vara duktig o gå och lägga mig nu tänkte jag. Så kanske jag orkar upp i tid i morgon och inte 45 minuter för sent.

Natti natti allehopen!

• Ogabinne
    mona83 skrev 2010-01-13 22:36:31 följande:
    Men hur visste du om Zumba då?
    Zumba är jättepopulärt i övriga världen, bara vi här som är lite sena.
  • Ogabinne

God morgon! Tog mig bara 30 minuter att komma upp idag. Jag är så trööööött, fastän jag la mig i tid. Åh vad jag längtar till lördag. Bara idag och i morgon kvar.

• Ogabinne

Jag har ont i skuldrorna, ena överarmen, och benen vill vika sig när jag går. Annars mår jag great!

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael