Inlägg från: KikiBoo |Visa alla inlägg
  • KikiBoo

All we want for Christmas is Michael

Brooke skrev 2009-12-10 18:01:14 följande:
    Dem var mellan 1-5 år dem äldsta skulle börja lekis hösten efter jag var där.. För mycket skrik och sådant.och dessutom var dem runt 10-15 st. eller något sådant. Och det är annorlunda när man har barn själv, det blir inte på det sättet som det är på dagis..
    Var barnen mellan 1-5 år på en avdl??
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-12-10 18:10:25 följande:
    Samma här. dock måste vi ta upp hela slangen och sätta den i ett annat uttag för att kunna dammsuga här uppe.. 
    gaaaah! Jobbigt..
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-12-10 18:14:35 följande:
    Åh jag bara älskar pluttigull hihi Jag går och drömmer om den dagen då jag förhoppningsvis får klä min dotter i sånt som jag ser på H&M:s barnavdelning. Rosa små, små tröjor med liiiiite krusseduller (inte för mycket för det ser fånigt ut) och kanske nåt sött djur på eller ett ord!
    Då vet jag vad jag ska köpa till din dotter den dan hon ploppar ut
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-12-10 18:20:01 följande:
    jaa det var tre avdelningar, tror det var 1-3 på en och sedan 4-5 på en och sedan den jag var på 1-5 men jag ska inte säga om det var så..
    1 - 5 på en avdelning låter lite galet. Förstår om du blev trött då
    Finns säkert de förskolor som har det så...
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-12-10 18:22:33 följande:
    det är dem på avdelningen jag är på nu också! eller det är snarare två avdelningar, men barnen är blandade på båda...fungerar förvånansvärt bra!
    Jaha! Se där
    Hur många barn är det på varje avdl ?
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-12-10 18:24:11 följande:
    joo men jag är en sådan som inte kan läsa högt för andra det går inte.. Det var roligt och sådant för jag älskar barn men jag skulle inte kunna jobba med det dagligen..
    Läser jag för många böcker högt får jag ont i halsen.. *harkel harkel*
  • KikiBoo

På Villes dagis finns det två småbarnsavdl. 1-3 år.. Tre stora avdl 3-5 år..
    På tisdagarna ses alla avdl i stora lekhallen o sjunger loss

• KikiBoo
    Ogabinne skrev 2009-12-10 18:30:24 följande:
    På 3:an kl 20. Barnet som fastnade i tiden. Brittisk dokumentär från 2009. 16 år gamla Brooke Greenberg ser både ut som, och har en mental förmåga motsvarande den hos en sex månaders baby. Sedan hon var spädbarn har Brooke, trots tillväxthormoner, inte vuxit en centimeter. Läkarna förbryllas över denna medicinska gåta, och forskare tror att Brooke kan hjälpa till att lösa åldrandets gåta. Shit!
    Wow!! Älskar att titta på åsnna här dokumentärer. Tycker det är völdigt intressant..
    Ska du titta?
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-12-10 18:32:31 följande:
    No kidding, jag har asont i halsen för jag har läst typ 7 böcker idag haha
    haha 7 böcker.. Jaiks!!
    Efter 3 böcker börjar det bli hest här, haha
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-12-10 18:32:02 följande:
    Få se nu....på avdelningen jag är nu så är det 16 barn och på den lite större är det 25 barn. På den andra avdelningen är det aningens högre ljudvolym, men det fungerar ändå Alla barnen går bra ihop, tar hand om varandra och så. Men de flesta leker helst bara med de som är i sin egna ålder
    Wow 25 barn.. Vilken ljudnivå   DÅ lär det väl vara dubbeöt upp med fröknar då?

Ni med dagisbarn o du nu bevan  Jobbar det nån manlig på dagiset?
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael