Inlägg från: Ogabinne |Visa alla inlägg
  • Ogabinne

All we want for Christmas is Michael

mona83 skrev 2010-01-14 19:20:21 följande:
    Jag får aldrig nån kupong från ica längre, handlar för lite där nu
    Hehe ja, jag handlar enbart pga självscannern, det är ju så bekvämt!
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-01-14 19:25:24 följande:
    Tänk ändå...trots att jag är så deppig så äter jag fil och BANAN tills kvällsmat.....det går tydligen att vara nyttig trots allt...
    Vad du är duktig! Go beeev, go beeeeev!

Jag käkar också kvällsmat. 2 kanelknäcke ala naturell och ett glas A-fil. Ekologisk sådan till och med. Så så behöver jag bara äta lite banan och kiwi och mjölk efter träningen ikväll. Som jag är väldigt sen med eftersom jag somnade ist.
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-01-14 19:31:01 följande:
    Jag leter oftast inte utan blir mest bara kär hej vilt i alla killar jag träffar på nästan iaf....inte riktigt Och sen blir jag olyckligt kär när jag inte vågar berätta hur jag känner eller när jag får reda på att de har flickvänner....Harry Potter 3! Vi fortsatte på vårt lilla HP-maraton we ain't stopping until we'e seen them all. Jag har sett alla HP-filmerna typ tjugo gånger men det har inte de andra
    Hahaha vad söt du är! Olycklig kärlek, ja det är vi alla bra på att lyckas sätta oss i.
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-01-14 19:31:27 följande:
    Vad vi är duktiga
    DET är vi verkligen. Och det ska vi också vara stolta över.
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-01-14 19:38:10 följande:
    Absolut Det är ingen idé att ge löften som att "jag ska sluta äta godis helt". Mycket bättre att skära ner på det bara och njuta av livet lite då och då Fil och banan är inte godis men det är ju också gott så. En av de få nyttigheterna som jag verkligen gillar
    Nej precis. Att ta bort ALLT gott kroppen är van vid är ju vansinne, det går ju inte. Då får man en chock ist. Jag får det iaf! På lördag ska jag belöna mig med geisha, och det kommer bli såååå mycket godare eftersom jag inte proppat mig full på det varje dag denna veckan. Automatiskt har jag skurit ner colan med typ hälften, och DET är ett stort framsteg för mig. Alla som känner mig vet att jag lever för min cola. Jag försöker käka nyttigt med knäcke, grovt bröd, fil, frukt osv. Men till middag käkar vi som vanligt.
  • Ogabinne

Snart ska jag nog försöka bli av med mitt colaberoende med. Den är boven till mitt största kaloriintag just nu. Morgonen blir nog svår bara eftersom det är colan jag vaknar av på morgonen. Bamyl Koffein får införskaffas. För hujeda mig o dricka kaffe. {#lang_emotions_throwup}

• Ogabinne
    mona83 skrev 2010-01-14 19:47:56 följande:
    Har ingen självscanner på våran ica. Betyder det att vi bor på vischan?
    Hahahaha ja det gör det. Näää, skojar bara. VI har flera olika ICA butiker. Det är bara den största, Maxi Ica Stormarknad tror jag det heter, som har självscanning. Och Coop Forum som ligger precis bredvid. det är de enda självscanningsbutikerna vi har.
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-01-14 19:50:25 följande:
    Precis, man njuter så mycket mera när man inte får det lika ofta
    Precis. Man behöver lite distans för att lära sig uppskatta det goda när man väl får det. Jag märkte nu hela sommaren och hösten när jag svullade choklad varje dag, att det var inte ens gott längre. Ändå MÅSTE jag ha det. Det var inte ens gott i munnen, ändå fortsatte jag stoppa in. Och så ska det inte vara.
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-01-14 19:51:12 följande:
    Cola är ju bara såå gott, men jag dricker inte det så jättemycket faktiskt.Usch för kaffe, syrran har börjat dricka det men jag förstår inte hur hon kan
    Ja men visst ÄR det. Finns ingen annan läsk som kan jämföra sig med äkta Cola. Inte konstigt att Cola är världens populäraste läsk, och att receptet finns bakom lås och bom med endast några som vet om det, med tystnadsplikt. Varför kunde inte jag uppfunnit colareceptet för?
    Jag vill bli rik. Om någon missat det.
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2010-01-14 19:54:44 följande:
    hade ett litet samtal med barnens ena faster, allstå barnens pappas ena syster. Hon frågade om inte han skulle träffa oss. Jag sa jo det skulle han men som vanligt ställde han in fast han fick bestämma dag osv för att han skulle komma. Han hade hittat på en del när han hade pratat med henne, men det är ju ingen nyhet att han inte vet vad sanning är riktigt.Men det som tog skruv hos mig var det hon sa, att hon fortfarande kunde se oss som ett par *suck* Jag trodde verkligen att dom hade accepterat att han och jag inte är ihop längre och ALDRIG kommer bli det heller. Jag vet sen tidigare att dom gärna vill att vi ska vara ihop men ingen har sagt det på typ 2 år. Så jag trodde verkligen....Jag kan inte vara ihop med honom, dels för att han är otrogen, ljuger, skiter i sina barn osv. Vad får man ut av att vara med en sån?
    Gud vad jobbigt.
    Min mamma är lite så där också. Hon kan fortfarande säga att hon tror att jag och lillebrors pappa kommer flytta ihop en dag. Fastän jag har inga sådana känslor över huvud taget för honom. Vi hattade fram och tillbaka under 6 år, sista försöket tillsammans blev lillebror till, efter det gick vi skilda vägar. Snart 4 år sedan. Han är en väldigt bra kompis, som ibland går mig på nerverna, men mer än så blir det aldrig. Någonsin! Och det har jag förklarat, men ibland kommer de där orden ändå från henne. Vet inte om hon försöker skoja eller menar allvar. Hon har sagt att hennes önskan är att vi ska bli tillsammans. Min då?
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael