Inlägg från: Ogabinne |Visa alla inlägg
  • Ogabinne

All we want for Christmas is Michael

Vanligt starkt kaffe 120 mg/portion, svagt kaffe 60 mg/portion, Te 80 mg/portion och Coca Cola 45 mg/portion.

Apoteket säljer koffeintabletter. 100 mg/tablett. Kanske man skulle testa med det ist på morgonen.

• Ogabinne
    mona83 skrev 2010-01-14 19:58:56 följande:
    Börja jobba på cola och ställ dig in så att du blir nån högt uppsatt och får ta del av receptet. Sen kan du ju gå hem och fixa eget och sälja i annat namn och tjäna pengar
    Där sa du något! Då kommer bara nästa fråga. Var ligger Coca Colas huvudkontor, och hur får jag jobb där?
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-01-14 19:59:21 följande:
    Jag vill också bli rik! Vi får slå oss ihop och uppfinna någon ny läsk som slår colan
    Oj oj oj, det där blir svårt.

1953 kom coca cola till sverige, innan dess var det förbjudet här. 1886 tillverklades cola för första gånge. 98% av jordens befolkning känner till coca cola, logotypen och konturflaskan.

HUR ska vi slå detta!?

Jag vet. Vi ska uppfinna cola, med exakt samma smak, UTAN socker och farliga lightskit i. SEN ska vi bli stenrika!
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-01-14 19:59:50 följande:
    Blä för te det klarar jag inte av. Enbart kallt turkiskt äppelte är gott och det ska drickas i Turkiet!
    Nej te är gott! Fast inte o dricka kopparvis, men en halv kopp te till några mackor är smask. en skvätt mjölk i rundar av det beska.
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2010-01-14 20:07:25 följande:
    Här är det 3 år sen jag gjorde slut. Väntade Leah då. Tanken på att en annan kärring väntade hans barn, han hade varit otrogen och gjort en annan på tjocken, var för mkt så månaden innan hon skulle ha då gick det inte längre. Jag förklarade för hans släkt att det var en av anledningarna till att jag gjorde slut. att det störde mig att en annan kvinna hade ett av hans barn. Men dom förstod inte mig, för hans mamma sa att i många familjer fanns det ju barn som den ena fått med en annan utan att det är nåra problem.Jag sa det att ja men dom barnen har ju inte kommit till för att nån varit otrogen så det är en helt annan sak....
    Du gjorde helt rätt som kastade ut den gubben. Vilket svin! Och familjen sen verkar ju inte speciellt brighta direkt.
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-01-14 20:08:24 följande:
    DUUH, det här blir skitlätt för vi är skitsmarta!!!
    Såklart!
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2010-01-14 20:08:50 följande:
    Goggla på det så ska du se att du får reda på vart det ligger sen så hyr du in nån som kan hypnotisera så att du får jobb där
    Du är så smart Mona. Konstigt att du inte är stenrik.
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2010-01-14 20:10:27 följande:
    Jag dricker säkert en 9-10 koppar te på en dag. Men vill helst ha socker i. Men jag kan dricka utan i nödfall men då blir dte inte aqlls lika mkt te drickande

Med socker i klarar jag inte av, det blir alldeles fel. Men gärna en skvätt mjölk. Helt naturellt blir det väldigt beskt i munnen men det funkar om det är kris.
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2010-01-14 20:12:35 följande:
    Ja fan, det är jävligt konstigt.Varför är jag inte det för?Har hjaft 60.000 som mest, men det var för att pappa dog :-/
    Oj, ja där uppe har inte jag varit i närheten ännu. 23 tusen efter skatt i månaden har jag som mest fått ut. Det var goa tider det. All gone för länge sen...
  • Ogabinne

Herre gud, jag måste fortfarande vara trött. Jag läste mitt eget alias snabbt och undrade var fan jag läste Olga Brinner någonstans. Hahahaha! Olgabrinner. Dags att flytta in barn i sovrummet och svänga benen. Nu jäklar har dom fått vila färdigt tycker jag.

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael