Ogabinne skrev 2010-01-10 12:16:44 följande:
Värst vad alla har ett liv utom jaaaaaag!
Liv och liv. Har kommit på ett bar sätt att få barnledigt ett dyn då och då. Åka ålandsbåt. Då ställer dom minsan upp
Men hon jag åker med är så tråkig..... Varför vill man sitta i fancluben och vänta på en artist och sen upptäcker man att denne inte börjar spela förän efter kl 00 och då istället sitta i hytten när det finns partyn på annat håll?
Vi var dessutom lagom glada eller iaf jag och jag ville kolla på snygga pojkar istället för alla pensionärer, men då fick jag göra det själv....
3 ggr jag åker med henne och alltid så har hon lagt sig 00.30 innan artisterna hunnit spela klárt för att hon hört dom förut, men jag då? Jag har inte det.
Som tur var var det en ny artist igår kväll, eller ja... Nanne Grönwall så jag fick höra hela....Men sen ja då var det sängen....
Suck säger jag bara....
Jag vill ju parta på båten men hon verkar vara en sån torris på den fronten och vet inte hur man partar på rätt sätt...
Hon satt på en stol medans jag var halt crazy och stod och dansade och sjöng som aldrig förr till tex Avundsjuk