Inlägg från: Ogabinne |Visa alla inlägg
  • Ogabinne

All we want for Christmas is Michael

Jahopp. Nighty Nighty tråden då.

• Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-01-16 00:38:39 följande:
    Nu är jag pigg och ni sover. Tråkmånsar, det är ju fredag, det är idag ni ska vara uppe lika sent som jag Jaja, det blri att skratta till The Big Bang Theory istället! Har ni sett den serien? Askul
    Jag försökte väcka dig men du lyssnade inte.
    Jag kollar BBT varje dag. Sheldon makes my life liiite roligare.

God morgon tråden!
    Jag vaknade kl 8 av mig själv. En lördagmorgon. Blir väl så när man somnar 23. Jag är stolt.
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-01-16 03:16:22 följande:
    Nu börjar jag iaf bli LITE trött igen God natt
    Jag gissar på att Bev kommer online runt 12 idag. Nattuggla!
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2010-01-16 08:36:42 följande:
    Wihuu! Vad najs!
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2010-01-16 08:37:33 följande:
    Usch idag ska det bakas inför barnkalas, vad jag hatar att baka :-/
    Och vad jag hatar barnkalas.. Jag är glad så länge vi slipper barnkalas här.
  • Ogabinne

Jag ska trycka i mig frukost. Fast min mage säger nej fast den är hungrig. Jag avskyr att vara hungrig men må illa så fort jag få mat i munnen. Måste bli av med den skadan... Men hur?

• Ogabinne

Jag mätte mitt midjemått precis. Från 80 till 77 cm. Kan det verkligen stämma på en vecka?

• Ogabinne
    mona83 skrev 2010-01-16 09:33:10 följande:
    Ja jag hatar att hålla i kalas överhuvudtaget. Så skönt att det är så länge mellan ggr här
    Samma här. Vi bjuder aldrig på kalas för fler än min mamma och syster. Ibland min morfar. Det är väldigt skönt.
  • Ogabinne

Försöker sysselsätta mig med att städa lägenheten. 4 timmar kvar tills jag ska åka in och lämna storebror hos mormor. Städning är ju en bra sysselsättning.

• Ogabinne
    BooBoo skrev 2010-01-16 09:49:06 följande:
    Godmorgon!Däckade efter 19 igår med alla kläderna på mig.. kl 6 imorse var jag upp o klädde av mig.. Sen sov jag vidare fram till 9 då Vikke väckte mig.. Jisses! Denna dam är trött. Men nu har jag iaf fått sova ut ordentligt Idag är det lördag. Visste ni de? Jag tänkte köpa lördagsgodis till mig o barnen för typ.. öhm.. Tjaaa.. tredje gången i deras liv, haha!! Jag känner bara sånt sug efter CANDY! Hem till ghettot ska jag med.. Ta en promenix.. Eller cykletur. Tröttnat på bilen, haha! Vad gör ni i dag då?
    Oj, ingen dålig timsömn!
    Här blir det också lördagsgodis idag. Egentligen vill jag inte ha, men jag vill inte få mina dumma fix ideer så lite ska jag ha visst det.

Barnledig i natt. Paaaaaarteeeeey for one!
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael