Inlägg från: Ogabinne |Visa alla inlägg
  • Ogabinne

All we want for Christmas is Michael

Bevabus skrev 2010-01-16 11:58:59 följande:
    Go morn....såå skönt att sova hela kvällen igår och sedan från 04:00-11:45 idag Nu ska jag se reprisen av Lets Dance och äta frukost. Kommer in i tråden igen efter det!
    Tänk att jag kunde veta när du skulle komma. Jag är synsk.
  • Ogabinne

Shit pommes... nu är jag barnledig. Vad ska jag göra nu? Så fort jag inte har ngt att göra blir jag totaldeppig. Måste göra ngt hela hela tiden, fort fort fort...

• Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-01-16 14:05:36 följande:
    Helt fantastiskt
    I know. Det måste vara något speciellt med mig. (Är en fras som återkommer varje gång jag flummar mig igenom mina tonårs-dagböcker. )
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-01-16 14:12:00 följande:
    haha Nu ska jag gå och hämta pizza med syrran. Vi är inte lika buttra som igår iaf, men nog ligger det en spänning i luften...äsch, som att jag bryr mig. Jag vet ju att jag har rätt den här gången. "Du kan inte förvänta dig att ditt hem är en fristad". MY ASS!Jag känner för att dansa idag också, men då måste jag städa mitt rum lite först. What a mess. Måste tvätta också. En helt normal lördag alltså
    Näääääj kom hit o dansa me määäääääj!!! Jag lovar o träna rökringarna innan!!!
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-01-16 14:12:00 följande:
    haha Nu ska jag gå och hämta pizza med syrran. Vi är inte lika buttra som igår iaf, men nog ligger det en spänning i luften...äsch, som att jag bryr mig. Jag vet ju att jag har rätt den här gången. "Du kan inte förvänta dig att ditt hem är en fristad". MY ASS!Jag känner för att dansa idag också, men då måste jag städa mitt rum lite först. What a mess. Måste tvätta också. En helt normal lördag alltså
    Och ja, du har helt rätt. Walk tall my friend, walk tall.
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-01-16 14:14:27 följande:
    Bara om dom är puffiga och luktar gott
    Klart dom gör! Speciellt för dig juh!
  • Ogabinne

Och nu undrar jag. Är man knäpp om man köper strumpor för 100 kronor paret? Jag vill såååå mycket haaaaaaa men fan vilket pris!!

• Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-01-16 14:19:10 följande:
    Jag skulle inte våga köpa så dyra, för mina strumpor slits alltid sönder så lätt
    Fast detta är knästrumpor, dom använder man ju inte varje dag. Men dom är såååå jag. Hade du känt mig IRL hade du hållt med.
  • Ogabinne

Läser en intervju med Aphrodite Jones. Hon var med i rättssalen under MJs rättegång.

Here’s Debbie Rowe who he helped, who he gave all of that money to, that is his quote friend and mother and wife and all this, and she’s testifying against him. Then she gets up and starts crying and trying to get his attention and win his favor back.  It’s like wacko.

Denna Debbie alltså...

• Ogabinne
    That’s basically what the jurors told me after the fact, was that, you know, they thought these people were gold diggers, including the Chandlers, and including Martin Bashir.

Så sant.
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael