• mona83

All we want for Christmas is Michael

Ogabinne skrev 2010-01-11 23:00:58 följande:
    Ja precis. jag får helt enkelt köra på o se vad som händer.
    Ja du får göra det
  • mona83

Och dom där gamarna på Gm lägger ner Nyköpings stolthet saabs tillverkning av bilar. Visserligen tillverkas dom inte här längre men dom tillverkades här från början...

• mona83
    Brooke skrev 2010-01-11 23:22:09 följande:
    okej, nej jag har bara sett dyra resor... Men har ju heller inte varit 21 som man måste vara på båten.. Men ska väl försöka komma iväg =)
    Då har du nog kollat på fel båt .
    Vet att Birka Paradise är dyr att åka med. Så därför åker inte jag med den
  • mona83

Snart dags att göra sig i ordning för att åka med bussen till dagis....

• mona83

Brooke visst är det så skönt att ha körkort och få köra bil helt själv utan att ha en bervid som säger hur du får och inte får göra?

Jag höll på att köra opå ett råddjur första gången jag var ute och körde själv i min fina röda Ford Sierra

• mona83

Jag hoppas inte att jag vinner den där åre resan för jag kan inte åka skidor och jag vill inte vinna den resan heller.

• mona83
    Brooke skrev 2010-01-12 18:40:34 följande:
    Är en bra film på 3an runt 21... Something new.. verkar bra. OM ni har sett The Mentalist, han som spelar huvudrollen är med i Something new..
    Den sitter jag och små kollar lite på. Ska kolla mera nu när Tobias precis lagt sig...
  • mona83
    Brooke skrev 2010-01-12 21:45:33 följande:
    Jo det är sååå skönt, dock så har jag bara kört igår då jag åkte hem. Får väl åka in och hämta pappa i morgon, lite jobbigt med tanke på att jag ska in till stan till klockan 11 och sedan ska jag åka hem, och sen ska jag nog åka in för att hämta pappsen oxå :S Jag gjorde aldrig det idag eftersom han hade inte tillräckligt med körtid(han kör lastbil) så jag får åka in och hämta honom, så blir det när man kör hem bilen haha.. Men jag vill ha MITT KÖRKORT! GRR varför måste det ta så lång tid för =( I WANT IT NOW..
    Vilket åkeri jobbar han för då? Jag har kört åt Schenker innan jag fick barn.

NMen det är ju snällt att han gör så. Sen får ju du köra mera bil oxå
  • mona83
    Brooke skrev 2010-01-12 21:49:34 följande:
    hehe den är riktigt bra =) Vet du när den slutar?
    Jag ska kika...
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael