Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

carro fixar allt men det får bli imorgon för nu är hon trötter och vill att det ska bli julafton snabbare
    See ya in the morning!!
    God natt

BooBoo skrev 2009-12-23 23:22:02 följande:
    Men ooooow! Vad ska jag nu titta på dååå
  • Bevabus

Heeej allesammans! GOD JUL PÅ ER! :D
    Jag ska sätta mig framför tv:n och käka frukost med syrran, sen gör mig iordning för att åka till mormor

Ogabinne - Nämen hahaha bara att skratta åt det, tänk i framtiden när ni pratar om julen då storebror öppnade alla paket medans mamma sov ni kommer få er ett par goa skratt vill jag lova

BooBoo - Men va kul! T'änk att jag lyckades pricka in rätt julklapp åt dig då En fotografering!
    Och den där latten kommer vi ta, det har du mitt ord på

• Bevabus

I'm home...
    Har haft en lugn julafton, men det har vart trevligt. Saknar dock det vi brukade ha innan morfar gick bort, då alla de närmaste från båda sidor kom och firade. Vart så mycket mera fest utav det då. Men dem kommer hit på annandagen iaf, tror vi

Har fått jättefina julklappar!
    Ögonskugga i många färger och läppglans i många färger av syrran
    500 kr av mormor
    Ett presentkort på IKEA av mamma och pappa! (behöver ju köpa prylar till ett kommande hem)
    Men det bästa var att syrran och jag ska få gå på SPA tillsammans på Stadshotellet iihhh...massage, bubbelbad och ansiktsmassage..gaaahhhh

• Bevabus

åhh nice!!

mona83 skrev 2009-12-24 22:21:57 följande:
    Vi är precis hemkomna här från barnens farmor och farfar. Jag fick dom 2 finaste julklapparna av oss alla, en mj tavla motivet från Thriller albumet och en mj en klocka med motivet från bad . En Elvis nykelring, 1 ljusstake, ett set med 3 ljus kommer inte ihåg om jag fick nått mera....Tobias han fick bla ett trumsetLeah bla en kundvagn med 60 tillbehör, blir ju kul att hålla reda på Fick mera än vad jag skrivit....
  • Bevabus

omg det är den från 30 års jubileumet, jag kommer sitta bänkad!! har aldrig sett den hela...måste ta mig i kragen och beställa den där "väskan" med mj-skivor i snart också...

mona83 skrev 2009-12-24 22:50:38 följande:
    Borde det inte vara fler som visar nått med Mj än bara 2:an. Är ju liksom halvårs dagen i morron
  • Bevabus

Hoppas? Det spelar väl ingen direkt roll vart hon blir begravd...

Brooke skrev 2009-12-24 23:46:09 följande:
    Mm. Man kan ju hoppas att hon blir begravd där.. Men vi får se.. =) =(
  • Bevabus

Jo men den andra duger nog alldeles utmärkt också tror jag

Brooke skrev 2009-12-24 23:52:53 följande:
    Nej, Jag vet ju iofs inte hur den andra kyrkogården ser ut, men dem som MJ är begravd på ser väldigt fin ut..
  • Bevabus

Finding Neverland, Blow, Chocolat och Don Juan DeMarco....kan min kväll bli bättre?
    Ska se Don Juan nu och sen sova

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael