All we want for Christmas is Michael
carro fixar allt
men det får bli imorgon för nu är hon trötter och vill att det ska bli julafton snabbare
See ya in the morning!!
God natt
carro fixar allt
men det får bli imorgon för nu är hon trötter och vill att det ska bli julafton snabbare
See ya in the morning!!
God natt
Heeej allesammans! GOD JUL PÅ ER! :D
Jag ska sätta mig framför tv:n och käka frukost med syrran, sen gör mig iordning för att åka till mormor
Ogabinne - Nämen hahaha
bara att skratta åt det, tänk i framtiden när ni pratar om julen då storebror öppnade alla paket medans mamma sov
ni kommer få er ett par goa skratt vill jag lova
BooBoo - Men va kul!
T'änk att jag lyckades pricka in rätt julklapp åt dig då
En fotografering!
Och den där latten kommer vi ta, det har du mitt ord på
Jag stänger ner datorn om en stund också
Hörs ikväll!
I'm home...
Har haft en lugn julafton, men det har vart trevligt. Saknar dock det vi brukade ha innan morfar gick bort, då alla de närmaste från båda sidor kom och firade. Vart så mycket mera fest utav det då. Men dem kommer hit på annandagen iaf, tror vi
Har fått jättefina julklappar!
Ögonskugga i många färger och läppglans i många färger av syrran
500 kr av mormor
Ett presentkort på IKEA av mamma och pappa! (behöver ju köpa prylar till ett kommande hem)
Men det bästa var att syrran och jag ska få gå på SPA tillsammans på Stadshotellet
iihhh...massage, bubbelbad och ansiktsmassage..gaaahhhh
Om några timmar så begravs Brittany då
www.expressen.se/noje/film/1.1824485/brittanys-pappa-inte-med-pa-begravningen
åhh nice!! ![]()
omg det är den från 30 års jubileumet, jag kommer sitta bänkad!! har aldrig sett den hela...måste ta mig i kragen och beställa den där "väskan" med mj-skivor i snart också...
Hoppas? Det spelar väl ingen direkt roll vart hon blir begravd...
Jo men den andra duger nog alldeles utmärkt också tror jag ![]()
Finding Neverland, Blow, Chocolat och Don Juan DeMarco....kan min kväll bli bättre?
Ska se Don Juan nu och sen sova