• mona83

All we want for Christmas is Michael

Ogabinne skrev 2010-01-14 20:13:39 följande:
    Oj, ja där uppe har inte jag varit i närheten ännu. 23 tusen efter skatt i månaden har jag som mest fått ut. Det var goa tider det. All gone för länge sen...
    Man skulle jobba på schenker, där blir man nästan rik att jobba .
    Hade ca 15.000 efter skatt som sommarvik.
    Fick lön för 2 sista veckor och då fick jag ut 9000 efter skatt...

Älskade att jobba där, fullt av karlar att titta på
  • mona83
    Ogabinne skrev 2010-01-14 20:23:14 följande:
    ELLER, så pluggar man heltid hemmifrån, samtidigt som man plockar ut full föräldrarpenning, är ensamstående med 2 barn och får barnbidrag, underhåll och bostadsbidrag. Då kommer man upp i en rätt ordentlig månadsinkomst som inte ens syns på pappret så då får man gratis dagis.
    Har ingen fp kvar, men väldigt nöjd med det jag fick ut i fp
  • mona83
    Ogabinne skrev 2010-01-14 20:22:12 följande:
    Aldrig hört talas om faktiskt.
    Inte jag heller, den fanns på båten så köpte en för att testa hur den är.
  • mona83
    Ogabinne skrev 2010-01-14 20:26:08 följande:
    Inte jag heller. Helt slut varenda dag. Surt, men det var iaf goa pengar när de fanns.
    Jag tog inte ens ut full eftersom jag tyckte att jag inte behövde det.
  • mona83

Men oww. Hur klarar man av att lämna ifårn sig sitt nyfödda barn för adoption {#lang_emotions_cry}

• mona83
    BooBoo skrev 2010-01-14 20:50:28 följande:
    Hej små pullor... What a day.. SJ kan ju stoppa upp nåt i röven.. Tåget var inställd. Buss skulle ersätta. Buss kommer inte.. Det står en klunga med resenärer o väntar. Kallt som fan..Efter 30 min får jag nog. Gr hem o hämtar bilen. Messar läraren o säger att jag blir sen.. Kom till skolan 8.40 ... Så jävla irriterande..Dan i övrigt har vart bra Jag har svullat i vanlig ordning o haft en superbra dag Idag svullade jag chokladmousse. Oh yeah! Jag stod med slickepot o slicka ur de allra sista ur en gigantisk bytta. Himmelriket för mig.. Nu ska jag hoppa i säng. Först ska min käre sambo massera mig. Min rygg. Stå från 8-13 känns vill jag lova.. Ska läsa igenom lite snabbt oxo..
    Hoppa i säng lät skönt. Känner mig trött fö en gångs skull. Men som vanligt så skulle jag väl inte somna om jag la mig
  • mona83
    Brooke skrev 2010-01-14 21:02:41 följande:
    Idoljuryn Laila, Andreas och Anders ska göra så att Play gör comeback tror inte du vet vilka Play är men dem är ju låtskrivare och sådant alla tre och dem hjälper dessa tjejer. Nu är det bara två tjejer kvar eftersom dem andra har annat och vill inte.. Det går klockan 20:00 på tv4 varje torsdag. Nu är det dock bara 3 avsnitt kvar.
    jaha ja, nej jag har ingen aning alls om vilka Play är...
  • mona83

Jag tänkte faktkist följa BooBoos exempel och lägga mig jag med, passa på medans man är trött och förhoppningsvis somnar tidigare än halv 12.
    Go natt

• mona83

JAg somnade innan kl 22 igår, det måste ha varit nått fel på mig {#lang_emotions_surprised}.
    Men skönt var det, känner mig pigg idag. Första gången på nått år. Men jag ville fortfarande sova mera när kl ringde

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael