All we want for Christmas is Michael
Mona:
Jag kallade storebrors pappa för donatorn under 4 år så jag vet precis vad du menar. Han hörde inte av sig på 4 år, och de ggr vi mötte honom på stan låtsades han som ingenting o bara gick förbi.
Mona:
Jag kallade storebrors pappa för donatorn under 4 år så jag vet precis vad du menar. Han hörde inte av sig på 4 år, och de ggr vi mötte honom på stan låtsades han som ingenting o bara gick förbi.
Hihi världens sötaste!
http://www.readthesmiths.com/articles/Images/Entertainment/celebkids/woods2.jpg
Det här är Tiger Woods lilla dotter. Svart pappa, vit mamma, vit bebis. Tänkte på det med allt snack om MJs barn o huruvida de är hans eller ej.
Och helt OT tyckte jag det var kul att hon har Polarn mössa på sig. Är man halvsvensk så är man.
Vad boring ni är idag.
Jag får väl gå o göra lite nytta. Bära ut alla sönderskruvade soffdelar tex. Tjohooo!
Heeey!!!! Hur får man bort flugpuppor??? TUSENTALS????????????

HAHAHAHAHA Bevvabus du är så söt.
Jag sitter här och syndar återigen. Jävla choklad till o inte kunna låta mig vaaaaaa!!!
Så, nu lovar jag dyrt och heligt - INGET MER GODIS DENNA VECKAN!!! Nu får jag fan hålla ut till lördag nästa vecka.
Ehrm, när jag ätit upp den chokladen som hoppade i min shoppingkasse idag utan lov förståss.
Idag har jag lärt mig vad Saving Grace betyder. 100 år senare liksom.
Men, varje dag lär man sig ngt nytt!