Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Jag ringer in till Efterlyst om du inte har hört av dig inom 24 timmar!

BooBoo skrev 2009-12-29 12:37:13 följande:
    varm choklad o pepparkakor. Nu drar vi ut i vildmarken So long
  • Bevabus

Den där Jerry skrevs det ju om I aftonbladet rätt mycket, att många tyckte att man drev med handikappade. Men det var ju inte alls det som var poängen
    Jag tycker det var jättekul att dem gav en sådan kille chansen att vara med på tv och göra reklam. Så tråkigt att bara se en massa supersnygga modeller där hela tiden. Mer äkta folk åt TV säger jag bara

Ogabinne skrev 2009-12-29 12:37:51 följande:
    Haha denna såg jag aldrig!

• Bevabus

Vet faktiskt inte dem kanske fortfarande har kvar honom...

Här snöar det inte men är jättevackert med sol mysigt! Sådär friskt och kallt i luften...

Ogabinne skrev 2009-12-29 12:54:39 följande:
    Ja, vad hände med honom sedan? Fick man se varför han slutade? Eller ja, han var ju bara praktikant. Nu snöar det rejält här, gjort nån timme så nu börjar det lägga sig. Det ser ut som om man strött florsocker på marken.
  • Bevabus

ÅH TACK GODE GUD! JAG HAR VARIT SÅ OROLIG!!!

BooBoo skrev 2009-12-29 15:16:37 följande:
    Hemma
  • Bevabus

Har väntat tre dagar på att mj-väskan ska komma till Sverige...dumma USA att ligga så långt borta

• Bevabus

Och precis tio minuter efter att jag skickat det senaste meddelandet så får jag ett mejl om att bagen nu har skickats till min hemaddress
    Hoppas bara den hamnar rätt...alla Å, Ä och Ö:n är ju bara frågetecken på...

• Bevabus

haha

BooBoo skrev 2009-12-29 16:31:03 följande:
    Det tar hundra år känns de som.. Åker från Kina
    BooBoo skrev 2009-12-29 16:31:37 följande:
    o precis när jag skickat de förra så läser jag detta
  • Bevabus

Alla som vill se Victoria's Secret Fashion Show 2009, kan kolla imorgon kväll kl 20:00 på TV3!

• Bevabus

haha oj oj oj....jag har samlat på mig bilderna i typ 1½ år nu dem kommer från alla möjliga ställen

Brooke skrev 2009-12-29 17:41:56 följande:
    Ohh. Vad söker du på?? :O
  • Bevabus

Jag kan skicka till dig på msn, skriv till mig där

Brooke skrev 2009-12-29 17:52:32 följande:
    Oh.. Jag tkr nästan han är hetare än Edward, för han har ju betydligt mkt mer magmuskler än honom =)
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael