Inlägg från: Ogabinne |Visa alla inlägg
  • Ogabinne

All we want for Christmas is Michael

mona83 skrev 2010-01-30 08:23:47 följande:
    Varför kan inte ungarna fatta att det är HELG, då sover man ju nästan hela dagen
    Varför kan inte JAG fatta att det är helg? Stiga upp innan nio. Vaknade till Barnyard på norska. Inte lätt att få allt rätt på dvd'n när man är lite.
  • Ogabinne
    BooBoo skrev 2010-01-30 09:54:42 följande:
    Aaaaaaaaah! Goooooodmorgon skönheter.. Odjur om det finns Härligt med sovmorgon..Vikke ska fixa våfflor till brunch. Mums! Bär o glass till de.. What a man Idag ska jag o kidsen åka o hälsa på en annan bebis. Brudarnas kotte. Tänkte ta o baka en chokladsockerkaka att ta med
    Oj, vilken lyx! Våfflor till frulle är ju inte fel!
  • Ogabinne
    BooBoo skrev 2010-01-30 10:05:34 följande:
    Bloggen ser likadan ut här
    Tryck F5.
  • Ogabinne

I eftermiddag/kväll blir det kalas hemma hos min moster och storebrors gudmor som fyller fina 40. Ska bli himla trevligt! Ut o leta present till henne på stan först. Alltid lika svårt att köpa present.

• Ogabinne
    BooBoo skrev 2010-01-30 11:26:51 följande:
    haha! Ljudet höjdes bara.. Mac u know.. Fick lov o fråga min käre sambo hur man uppdaterar..Äpple o R .. Se där. Men nu så. De funka
    Haha visst fan, du har ju Mac. I forgot!
  • Ogabinne

Nu har vi varit i stan o inhandlat ett fint halsband till födelsedagsbarnet. En mysig outfit till moi fick följa med hem. svarta leggings, svart/vit randigt lååångt linne, svart hood och lila benvärmare. Kan man väl gå på kalas i? Här blir det inga smarriga våfflor till mellis... Vi värmer nog en pizza eller ngt annat lätt o snabbt.

• Ogabinne

Ah just det! Fick äntligen tag i 3D glasögon.
    Bev! Jag har bestämt mig för att ta ledigt på måndag. Stannar du uppe med mig söndag natt?

• Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-01-30 13:55:13 följande:
    Härligt! Lätt att jag gör  Syrran sa att hon skulle försöka fixa så att jag kunde ha hennes laptop nere i vardagsrummet, så att jag kan snacka med dig samtidigt då   för min dator står ju på rummet
    Åh ja, det hade varit perfekt ju! Hoppas det går. =)
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-01-30 14:18:54 följande:
    Ska bli intressant att se om man orkar hålla sig vaken dock, får ladda upp med mycket socker vi och vår geisha emot världen!!!
    Hahahahahaha eller hur!
    Jag tänkte faktiskt på om jag skulle typ lägga mig 21 i morgon, sova 5 timmar innan. Ställa sju hundra alarm på kvart i 2 sen eller ngt. Hahaha
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-01-30 15:15:54 följande:
    Nu är pojkvännen här igen. Jävla idiot jävel att alltid komma hit oanmäld. Jag är så TRÖTT på det!!! nu blev jag så arg så jag sket i att jag hade pyjamas på mig och morgonrufs, jag gick bara ner på nedervåningen, hämtade det jag skulle och gick upp igen. Mina föräldrar satt såklart och skrattade gott åt hans skämt...sonen dom aldrig fick, oh the joy.Finns det ingen hyfsregel för att ringa innan man använder nyckeln man fått för att öppna ens dörr!!!??? Det här är INTE hans hem. Han har en nyckel, men det är fan heller med samtycke från alla familjemedlemmar men jag är ju det svarta fåret i den här familjen så min åsikt räknas väl inte
    Jag tycker du ska gå ner dit nu på en gång och säga precis det du skrev här. Säg ifrån att det får fan bli ändring nu, du bor där precis lika mkt som din syster och har lika mkt rättigheter där. Säg att det är inte mycket du begär!!
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael