Inlägg från: KikiBoo |Visa alla inlägg
  • KikiBoo

All we want for Christmas is Michael

Jag hatar GRANEN{#lang_emotions_yell}  Den bara välter hela tin. O den är så jävla stor. Blir galen. Snart kommer mannen hem på lunch. Får han fan sätta fast den. Dumma dumma bajsgran.

Vi har bakat pepparkakor. Så nu luktar det gott i hela huset..

Jag vill ha chips!

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-12-21 14:25:29 följande:
    hahahahahaha jag vet inte varför jag skrattar, men det där inlägget var askul jag kanske bara är konstig som skrattar åt det
    U are so evil

Nu är granen klädd. Så fint så fint
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-12-21 14:27:11 följande:
    Hemma från körlektionen nu! Jag sa till min lärare att jag ville öva att köra i snön eftersom att jag aldrig gjort det förr och nog fick jag öva alltid.. Vi åkte till ett område där man kan köra runt, runt, runt utan några bilar i närheten. Och så fick jag köra gasen i botten och tvärnita...en gång så överasskade han mig med att dra i handbromsen också! Den jäkeln Men det var bra övning för att jag är skiträdd för att köra sådär, det var läskigt men nyttigt. Man lär känna fordonet man kör mycket bättre.
    Jag kan tycka det är så mysigt att köra när det är massa snö ute. Man känner sig så inbäddad i bilen på nå vis. Myspys
    Dock inge kul när det är halt.
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-12-21 15:24:41 följande:
    jag känner samma ska.. Jisses.. Men gick bra iaf
    Hänger du i en annan MJ tråd? Fyfan för dig. Din svikare. Hur kan du?

Nu ska jag bajsa!
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-12-21 17:22:09 följande:
    Vad köpte du då som du var tvungen och visa legg på ? *ler*
    Kokain till tandborsten tror jag
  • KikiBoo
    Ogabinne skrev 2009-12-21 17:11:46 följande:
    Hallå i stugan! Vilken slö dag! Vi har bara har sovmorgon, slappat framför tv'n, åkt pulka o varit o handlat. Sen tog dagen slut! Fick visa leg på maxi. Smickrande! Vad hittar ni på ikväll? Bevvan: Vad häftiga bilderna från skrapan var! Där får vi ha en träff någon dag tycker jag!
    Jag vill oxo åka pulka. Vi har ingen liten minibacke i närheten. Bara gigantiska. Finns en där mina päron bor. Men orkar inte gå så långt..
    Så idag har vi bara vart hemma. Bakat, städat lite, klätt granen..
    Snart middag sen godnatt till små barn...
  • KikiBoo
    Ogabinne skrev 2009-12-21 17:36:32 följande:
    Ssssshh!!! Du vet väl att allt som skrivs på nätet stays on nätet!!!
    {#lang_emotions_sealed} YES MAM!
  • KikiBoo
    Ogabinne skrev 2009-12-21 17:51:22 följande:
    Anna Anka är min nya BFF... bara så ni vet!
    Oh why oh why?
  • KikiBoo
    Ogabinne skrev 2009-12-21 17:50:59 följande:
    Vi har bott i detta området i 2 år och har varje vinter suttit och mesat oss i en liten skitbacke på kanske 8-10 meter bakom ett av husen. Alltid helt själva, inte en unge på områdets enda pulkbacke. Idag hittade vi, på baksidan av andra huset, världens pulkbacke på säkert 50 meter!! Full med ungar!! Storebror åkte som en galning, o åkte han fel slängde han sig runt med pulkan. Blir nog en stuntman av den!
    Förra året åkte vi i en STOR backe. Ville är oxo stuntman. Han är våghalsig. Syrran tappar hakan när hon fick se film. Att jag som morsa vågar låta han. Men hallåååå
    Det är JAG som är feg.. När jag var liten älskade jag att åka pulka, kasse, what ever i hög fart. Men nu. No no! Sen nu när jag är på tjocken vill jag inte ge mig ut i allt för stor backe. Minns när jag väntade Puma så var vi å lekte i busborgen. Åkte rutchkana. Det skulle jag inte ha gjort. Fick sånna värkar. Bm avrådde mig att busa för hårt.
  • KikiBoo
    Ogabinne skrev 2009-12-21 18:16:17 följande:
    Jag älskar henne, hon är så jävla skön! Hon säger det hon tycker, skiter fullständigt i vad andra tycker, hon är den hon är. Jag håller inte med i allt hon säger, men sättet hon är på, är något jag uppskattar. Hon gömmer sig inte bakom det samhället tycker att hon ska tycka, ingen kan säga åt henne vad hon får och inte får tycka. Lätt den skönaste svenskan på många många år.
    Det kan jag hålla med om. Tror det är väldigt många som tycker o tänker som hon men inte vågar säga nåt. Hon är en liten krydda i tillvaron För landet, hehe!
    Jävla surt att Lyxfruarna tog slut så fort. Vill se mera
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael