All we want for Christmas is Michael
Nu ska vi åka o käka hos mamma. O jag hoppas min huvudvärk ger med sig och INTE tänker bli migrän. Jag ska va uppe till 5.35 i morgon bitti, detta har jag inte tid med.
Tjingeling på en stund!
Nu ska vi åka o käka hos mamma. O jag hoppas min huvudvärk ger med sig och INTE tänker bli migrän. Jag ska va uppe till 5.35 i morgon bitti, detta har jag inte tid med.
Tjingeling på en stund!
Vad skönt att du kom dit till slut Mona. O vad skönt att det inte var ngt allvarligare med kaninen.
Även fast tributen till Michael var en besvikelse så är jag glad att jag stannade uppe och såg allt när det hände. Det är något speciellt med att få vara en del av något i samma stund som resten av världen, och inte kolla i efterhand när allt är över. Hade det inte varit så mycket ståhej över denna tributen före så hade kanske inte besvikelsen varit så stor.
3D filmen bakom var ändå okej. För det var Michael som gjort den, och jag vet vad han ville säga med den. Men de skrev att artisterna skulle sjunga MEN Michaekl, klart man tror att man ska få se honom på ett eller annat sätt då. Ist kom de och sjöng hans låt och förstörde den såklart med massa lustiga ljud som inte ska vara med.
O återigen tog Usher över helt och fick det att handla om honom, precis som på minnescermonin. Men men, jag såg det iaf. Jag var med.
Jag undrar vad Michael tycker om att barnen nu blir så "exposed" (va fan heter det på svenska?
) när han kämpat i 12 år med att hålla dom anonyma... Barnen har nog inget emot det, de skulle aldrig bli tvingade upp så där om de inte ville, det skulle Katherine aldrig tillåta. Men jag undrar vad Michael tycker om det. Tror inte han ville det.
Jaha Nähe. Nu när vi tog ledigt idag o allt är det väl lite städning och sanering av bombnedslaget på sin plats. C ya later!