Inlägg från: Ogabinne |Visa alla inlägg
  • Ogabinne

All we want for Christmas is Michael

Nu ska vi åka o käka hos mamma. O jag hoppas min huvudvärk ger med sig och INTE tänker bli migrän. Jag ska va uppe till 5.35 i morgon bitti, detta har jag inte tid med. Tjingeling på en stund!

• Ogabinne

Vad skönt att du kom dit till slut Mona. O vad skönt att det inte var ngt allvarligare med kaninen.

• Ogabinne
    mona83 skrev 2010-02-01 10:53:31 följande:
    Expressen hade skrivit ut delar av Prince och Paris tal, det lilla man fick läsa var ju jätte fint sagt av dom
    Här kan du se hela Prince och Paris tal. Prince var otroligt duktig, trots att han var nervös och kom av sig och glömde bort flera gånger hoppade han ändå tillbaka och fortsatte och fick ut allt han ville. Otroligt starkt jobbat för en liten 12 åring som aldrig stått framför kameror och miljoner livetittare.

Paris, lilla Paris. Hon var för nervös, hon glömde bort sig och slutade innan hon ens börjat. Hon hade övat hela veckan och var jätteglad för talet hon skulle hålla men det gick inte. Jag tycker ändå hon var superduktig och sa iaf något.

Och så otroligt fina dom var. Så VUXNA de blivit på bara 7 månader. Paris såg ut som en liten kvinna och Prince låter som en liten man. Jag är iaf jättestolt över dom, de gjorde ett kanonjobb.

http://www.tmz.com/videos?autoplay=true&mediaKey=e86bd498-7fec-4a48-a777-87f31e4a48e4
  • Ogabinne

Även fast tributen till Michael var en besvikelse så är jag glad att jag stannade uppe och såg allt när det hände. Det är något speciellt med att få vara en del av något i samma stund som resten av världen, och inte kolla i efterhand när allt är över. Hade det inte varit så mycket ståhej över denna tributen före så hade kanske inte besvikelsen varit så stor.

3D filmen bakom var ändå okej. För det var Michael som gjort den, och jag vet vad han ville säga med den. Men de skrev att artisterna skulle sjunga MEN Michaekl, klart man tror att man ska få se honom på ett eller annat sätt då. Ist kom de och sjöng hans låt och förstörde den såklart med massa lustiga ljud som inte ska vara med. O återigen tog Usher över helt och fick det att handla om honom, precis som på minnescermonin. Men men, jag såg det iaf. Jag var med.

• Ogabinne

Jag undrar vad Michael tycker om att barnen nu blir så "exposed" (va fan heter det på svenska? ) när han kämpat i 12 år med att hålla dom anonyma... Barnen har nog inget emot det, de skulle aldrig bli tvingade upp så där om de inte ville, det skulle Katherine aldrig tillåta. Men jag undrar vad Michael tycker om det. Tror inte han ville det.

• Ogabinne

Jaha Nähe. Nu när vi tog ledigt idag o allt är det väl lite städning och sanering av bombnedslaget på sin plats. C ya later!

• Ogabinne
    Brooke skrev 2010-02-01 11:49:21 följande:
    Ja dem är jättevuxna.. Lite synd att inte blanket var med =(
    Han är för liten. Han förstår inte vad allt detta var för.
  • Ogabinne
    Brooke skrev 2010-02-01 11:51:40 följande:
    Blottade? oskyddad? haha.. Jag tror han ville ha dem anonyma hela sina liv men det skulle aldrig gå eftersom dem är på väg att bli tonåringar, det skulle inte hålla i sig..
    Nej kanske inte, men från att vara helt anonyma till att vara synliga för miljoner, miljarder människor i live TV är ju lite skillnad.
  • Ogabinne
    Brooke skrev 2010-02-01 12:04:45 följande:
    Ja det är ju det.. Jag såg nu på bilden från Aftonbladets bilder att Paris och Prince hade det där bandet som Michael brukar ha på sin högra arm :D
    Jepp
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-02-01 13:15:44 följande:
    Ja, jag håller med. Och showen var ju inte dålig heller. Oscarsgalan t.ex. brukar vara vääääldigt seg och det man väntar på tycks aldrig komma. De där två timmarna inatt gick ju riktigt fort och alla uppträdandena var väldigt intressanta. Dem hade ju lagt ner mycket fantasti, det märktes
    Absolut. Det var en riktigt bra show! Är glad att jag stannade uppe.
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael