Inlägg från: Grönsiska |Visa alla inlägg
  • Grönsiska

All we want for Christmas is Michael

BooBoo skrev 2009-12-05 15:37:07 följande:
    Nåt flensashit kanske..Far o son låg sjuka första.. Helgen fram till typ i ons.. Sen var det min o Pumas tur..
    Oj...skönt att ni inte låg däckade alla samtidigt.
  • Grönsiska

Är ju svårt och veta säkert vilken flensa det är om man inte testar.

Andningssvårigheter är ju iaf skönt att slippa snacka om panik känsla att inte kunna andas ordentligt

• Grönsiska

Hinner inte läsa ikapp, men boo boo hoppas det är bättre med dig idag. Jag tror i alla fall att allt är bra med kotten. klart man oroar sig när man är sjuk, men de klarar så mycket de där små.

• Grönsiska

Bra att du är på bättringsvägen BooBoo. Trist att du inte kommer iväg till BM, men sjuka barn kan man ju inte släpa med sig ut, hoppas hostan blir bättre snart för lilltjejen.

Nudlar inte min favorit precis...var lääänge sen jag åt det.

• Grönsiska
    mona83 skrev 2009-12-12 21:42:06 följande:
    Jag kommer inte få vara barnledig en dag under jul/nyår.Frågade mamma och min moster om dom inte kunde ta mina ungar bara en natt så jag fick lite sovmorron... Känner att jag verkligen behöver få sova ut en dag, bara en dag. Det är allt jag ber om...Men min moster bara, jag ska vara barnvakt när du åker båt den 10de jan....Jag försökte med att där får man ju ingen sovmorron. Man sover ju piss illa i dom sängarna även på fyllan...Men det var tvärstopp.... Dom är lediga hela julen. Mamma får jullov efter skolans läsår och är därför ledig hela jullovet....
    Nää..vad taskigt. Tycker man ska ställa upp för sin familj, särskilt om man inte ber om hjälp så ofta.
  • Grönsiska

Ogabinne he he he....faktiskt här är en till som aldrig tänkt på honom som sexig, fast jag fattar att många gör det. När jag blev fan var jag rätt så mycket barn och har liksom alltid sett på honom som någon jag skulle vilja ha som vän, det synsättet har aldrig ändrats. Har just tittat på 30års jubileums konserten idag, spelade in den igår. Jag saknar att han inte finns här längre. Men jag blev glad i hjärtat när jag såg att han fick beröm och uppskattning live. Det kan han ju inte ha missat i alla fall. Har ett svagt minne av att jag sett programmet förr dock...har det visats i Sverige innan?

• Grönsiska

grrr kan inte citera Boo: Härligt att det finns fler, håller med! Aha i julas...då måste det varit youtube då för vi var bortresta och hade en jul utan TV, dator mm...det enda vi kollade på var Kalle Anka. Ogabinne: slåss på ni bara

• Grönsiska

Spelade iaf in från ettan igår...missade dock några min i början.

• Grönsiska

Måste gå och bädda nu innan bebis vaknar igen. Hatar att bädda, men rena lakan är härligt förstås. Kikar in igen och ser vem som vann catfighten om MJ ;-D

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael