-
Såg på sidan att The Studio fainns i Sthlm, Götet, Malmö och V-ås..Brooke skrev 2009-12-23 22:39:21 följande:det tror jag inte -
Närjag hör Leonas nya så tänker jag på Sinnead oconnors nothing compars 2 u..
-
Put it on dåmona83 skrev 2009-12-23 22:54:42 följande:Varfför ska man alltid bli sugen på att se Labamba när man lyssnar på Ritchie Valens?
-
Ge mig mera kendra
Har sett Season 2 episod 1 part 5 ... MORE
-
Men ooooow! Vad ska jag nu titta på dåååBevabus skrev 2009-12-23 23:21:06 följande:Det är så dumt för säsong 1 låg uppe förut, men det tog ju youtube bort såklart.. Och det här avsnittet av "kendra" låg bara uppe i små bitar hoppas nån lägger upp hela säsong 2 när det går nu under våren...
-
Tittade på Gagas senaste video. Skönt slut
Undra när karln kommer hem från krogen...
Jag har dunderhuvudvärk. Tagit två reliv. Ska hoppa i säng snart.. Först lägga klappar under granen
-
Jaghar 10 olästa.. Brukar ha över 20.. Och det är för det mesta bara SKITBrooke skrev 2009-12-23 23:24:49 följande:hej hoppsan här har man fått 6 mail :O -
GOOOOOOD NAAAAAATT!!!Bevabus skrev 2009-12-23 23:27:42 följande:carro fixar allt men det får bli imorgon för nu är hon trötter och vill att det ska bli julafton snabbare See ya in the morning!! God natt -
Ho Ho Ho!!

Gröten i magen. Klapparna öppnade. Ungarna verkar mkt nöjda
Ska snart till barnens mormor o morfar där moster Anna o onkel Sam är. Mera klappar och mat.
Sen vidare till svägerskan, kussarna och där farmor o farfar oxo är. Mat och mera klappar. Sen hem. Hem ljuva hem.
Jag fick en julklapp av Vikke. En ring. Pretty cool. MEN, jag har inte till han
Men han ska få.. Nåndag
Hoppas ni alla får en bra dag!
-
Bev
Jag berätta för Vikke om vad du gjort
Han sa att han oxo funderat på o ge mig nå sånt. Tyckte det skulle vara coolt att ha stylade bilder på mig. Iom att man inte får knäppa bilder på mig. Finns inte många seriösa pics på mig, haha!
Så han sa att jag ska ABSOLUT göra det. Det skulle bli sååååå fina bilder. Jag är ju såååå snygg. Jidderjadder! Guä
Well well.. Jag får väl göra't då.. Men, igentligen vill jag ju bara ta en latte med dig, haha!