Inlägg från: Ogabinne |Visa alla inlägg
  • Ogabinne

All we want for Christmas is Michael

Nä, mycket J5 sitter, men jag är inte lika säker på dom som jag är på MJ såklart.

• Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-02-01 22:26:13 följande:
    The BraveGilbert GrapeDon Juan DemarcoNick of timeThe Astronaut's wifeThe man who criedThe libertinePublic enemiesJag och Johnny laddar upp för en fiiiin kväll tillsammans! Jag kommer dock få lov att hoppa till bara de bästa scenerna om jag ska hinna igenom allt detta
    Bev gone nutts!
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2010-02-01 22:27:08 följande:
    ja det vet jag inte... Såna som finns på skivor lyssnar man ju mera på typ
    Vet du, jag har MJs alla album, men jag lyssnar YTTERST sällan på dom. Det är tuben och allt man har på datorn som går snabbast att leta fram o sätta på. Och, som du säger, många låtar man gillar finns inte ens på skivorna.
  • Ogabinne

Nu ljög jag. Jag har faktiskt inte köpt TII albumet. Kändes så onödigt. Men, kanske blir samlingen komplett en dag ändå.

• Ogabinne
    mona83 skrev 2010-02-01 22:31:25 följande:
    Jag lyssnar inte heller så ofta på skivorna nu för tiden för dom finns i bilen och bara väntar på att bilen ska bli fixad så man kan spela dom igen
    Ah, ja i bilen kan jag tro det är smidigt att ha dom. Jag vill också spela MJ i min bil. Som jag inte ens har. Än...
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2010-02-01 22:34:12 följande:
    Jag har alla utom J5, History och TII
    Ja J5 har jag inga av.
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2010-02-01 22:35:12 följande:
    Mkt bättre ljus i bilen än hemma. Därför dom hamnat där. bara det bästa duger när man lyssnar på MJ
    Haha så sant så!
  • Ogabinne

Vi har döpt om lillebror till Eggnod. Låter väl fint?

• Ogabinne
    mona83 skrev 2010-02-01 22:37:42 följande:
    Ja det var ett jätte fint namn....Jag var lite inne på Dildo om jag fick en son.... Men ja han var en Tobias
    Hahahahaha dildo!
  • Ogabinne

Nu spräcker jag inläggsrekordet! Wohoo!

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael