• Brooke

All we want for Christmas is Michael

Ogabinne skrev 2010-01-08 22:56:50 följande:
    Brooke:Det har ju hänt rätt många gånger att du visar att du inte alls vet speciellt mycket om MJ. Vilket är HELT okej, alla MÅSTE inte veta allt om MJ, men det är ju lite knas att säga att man är ett fan när man inte ens vet var han är begravd, eller vet vilken låt Remember the time är, eller ens vet vilken låt Ma ma se, ma ma sa, ma ma coo sa kommer från. Superkända låtar som nog alla MJfans känner till. Helt ok att inte veta allt, men när det brister så mååånga gånger blir man ju fundersam till varför man går på så hårt helt plötsligt över att man ÄLSKAR honom. Då undrar jag vad man älskar när man inte vet speciellt mycket.
    Men hallå, jag lyssnar inte på alla låtar med MJ, jag har lyssnat mest på låtar som You are not alone, bad, Thriller och såna låtar. URSÄKTA mej så jävla mkt att jag inte kan komma på i samma stund i vilken låt en textmening är. Jag har inte det kapaciteten att minnas såna saker jag lägger lixom inte det på minnet herregud.
    Jag säger så här..
    Och detta är till ALLA i tråden..
    Jag har inte samma stora skribentiska färdigheter som vissa andra har och har svårare att formulera mig än andra.
    Men visst jag kanske inte är lika stort fan som er andra. Men jag gillar honom men jag anser mig inte som ett SUPER duper fan. Visst jag har köpt mkt saker, men det är inte bara för att jag vill visa att jag tror att jag är ett super fan av honom, för det är jag inte kommer aldrig komma upp i den nivån.
    Det är iaf vad jag anser och ni får tycka vad ni vill men jag tänker inte skrämas iväg för att ni säger att jag inte hör hemma här eller andra saker. Jag har inte kunnat gått och köpt en cd med honom, och jag har heller inte kunnat ladda ner något med honom eller kollat på MTV. Punkt slut.. Nu tkr jag vi pratar om något roligare..
  • Brooke
    mona83 skrev 2010-01-08 23:03:48 följande:
    Men den raden kom inte jag heller på vart den kom från... Man kan ju inte kunna alla rader i precis varje låt. Man lär sig dom låtar man lyssnar mkt på. För dom flesta har låtar dom lyssnar mer eller mindre på. Jag tycker mkt om Queen tex men många låtar tycker jag är skit. Likaså Mj har såna låtar som jag bara lyssnat på enstaka ggr... Elvis har oxå såna låtar. Kan ju tyckas simpelt att veta vart den raden kommer fårn när man lyssnat x antal år på en artist...
    Jag håller med dig, jag har inte alls lyssnat på den texten kom ifrån. Dem jag har lyssnat på är mer eller mindre, Bad, You are not alone, Thriller, Strangers in Moscow, ja jag kan nog inte skriva upp alla låtar ens.. För kommer inte ens på vad alla låtar heter just nu. han har ju så otroligt många låtar..
  • Brooke
    Bevabus skrev 2010-01-08 23:08:59 följande:
    Varför är det alltid du som ska bestämma när konversationerna är slut?Vår poäng är att, du kanske inte själv ser dig som ett superduperbra fan men du framstår rätt ofta som det. Och det är det som får oss att undra.Du har ju inte sagt det här innan, att du inte alls ser dig själv som ett jättestort fan. Vi kan inte läsa dina tankar.Och sen när har inte du samma sorts skribentiska färdigheter som oss? Jag har inte märkt att du ska vara sämre på att uttrycka dig än vad vi är. Det enda jag märker att du ändrar dina åsikter hela tiden. Och det är en heeelt annan sak än att vara dålig på att uttrycka sig.
    För att jag mår PISSdåligt när tre av er hoppar på mig, ni ser det inte och jag håller det tyst inom mig. Men jag tror att min polare ser just nu att jag mår rätt så dåligt av detta och jag kanske ska dra ifrån denna tråd så ni slipper mig då slipper ni att undra och såna saker. .
    BooBoo skrev 2010-01-08 23:15:55 följande:
    Vad menar du.. Inte kunnat köpa en cd med honom?
    Jag har under 13 år bott på landet och har inte fått åka in till stan själv så ofta och när man väl har varit där så har man inte haft en tanke på att köpa cdskivor. Har inte lagt så mkt pengar på cdskivor som barn.. Så enkelt är det.
  • Brooke
    mona83 skrev 2010-01-09 20:39:54 följande:
    Äntligen säger jag bara, hoppas han åker dit rejällt....Nu åtalas Michael Jacksons läkarewww.aftonbladet.se/nyheter/article6400770.ab
    Men vah?? Kolla det här..
    "Både insisterar dock på att läkaren inte skrivit ut något som kan ha dödat Michael Jackson"
    Han har ju för fan SJÄLV skrivit ut propofol som man inte FÅR använda utanför sjukhuset :S vad jag har fattat det som..
  • Brooke

Behöver tips:
    Nu är det så att jag behöver några råd. Det är så att jag använder en vattenfast mascara från L'oréal som heter Extra - Volume Collagene. Och nu är det så att jag får en känsla av att jag inte får bort all mascara när jag tar Lumene gele(Nu är det så att jag behöver några råd. Det är så att jag använder en vattenfast mascara från L'oréal som heter Extra - Volume Collagene. Och nu är det så att jag får en känsla av att jag inte får bort all mascara när jag tar Lumene gele http://img2.timeinc.net/people/i/2007/stylewatch/blog/070723/lumene_gel_cleanser_300x400.jpg Nu är det så att jag behöver några råd.

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael