All we want for Christmas is Michael
Ogabinne skrev 2010-01-08 22:56:50 följande:
Brooke:Det har ju hänt rätt många gånger att du visar att du inte alls vet speciellt mycket om MJ. Vilket är HELT okej, alla MÅSTE inte veta allt om MJ, men det är ju lite knas att säga att man är ett fan när man inte ens vet var han är begravd, eller vet vilken låt Remember the time är, eller ens vet vilken låt
Ma ma se,
ma ma sa,
ma ma coo sa kommer från. Superkända låtar som nog alla MJfans känner till. Helt ok att inte veta allt, men när det brister så mååånga gånger blir man ju fundersam till varför man går på så hårt helt plötsligt över att man ÄLSKAR honom. Då undrar jag vad man älskar när man inte vet speciellt mycket.
Men hallå, jag lyssnar inte på alla låtar med MJ, jag har lyssnat mest på låtar som You are not alone, bad, Thriller och såna låtar. URSÄKTA mej så jävla mkt att jag inte kan komma på i samma stund i vilken låt en textmening är. Jag har inte det kapaciteten att minnas såna saker jag lägger lixom inte det på minnet herregud.
Jag säger så här..
Och detta är till ALLA i tråden..
Jag har inte samma stora skribentiska färdigheter som vissa andra har och har svårare att formulera mig än andra.
Men visst jag kanske inte är lika stort fan som er andra. Men jag gillar honom men jag anser mig inte som ett SUPER duper fan. Visst jag har köpt mkt saker, men det är inte bara för att jag vill visa att jag tror att jag är ett super fan av honom, för det är jag inte kommer aldrig komma upp i den nivån.
Det är iaf vad jag anser och ni får tycka vad ni vill men jag tänker inte skrämas iväg för att ni säger att jag inte hör hemma här eller andra saker. Jag har inte kunnat gått och köpt en cd med honom, och jag har heller inte kunnat ladda ner något med honom eller kollat på MTV. Punkt slut.. Nu tkr jag vi pratar om något roligare..