• Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

• Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-11-26 21:02:06 följande:
    Tittar på This is it.. AGAIN!Början är så otroligt sorlig. Känner verkligen glädjen dom har att få uppträda med MJ.. Och sorgen.. USCH!Och tamefan.. Jag ser då ingen gammal skrutt på scenen Vilken.. kan man säga.. GUD MJ var.. Viktor har sagt att han var Jesus..
    Ja verkligen
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-11-26 21:02:46 följande:
    Om jag hade trott på en helig Jesus så hade MJ utan att tveka varit han
    Holy MJ!

Men .. powerful var den mannen..
    Såg Man in the mirror live idag.. Ville ska se Beat it live every fucking day
    Anyway.. ALLA.. Kön, åldrar.. Jisses! Publiken! Jag blir rörd när jag ser dom...
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Bevabus

mm
    Ska bli kul att beställa den där stora väskan! Imorgon ska jag få mina pengar!!! Iiih ÄNTLIGEN!

BooBoo skrev 2009-11-26 21:06:03 följande:
    Holy MJ!Men .. powerful var den mannen..Såg Man in the mirror live idag.. Ville ska se Beat it live every fucking day Anyway.. ALLA.. Kön, åldrar.. Jisses! Publiken! Jag blir rörd när jag ser dom...
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-11-26 21:07:02 följande:
    mm Ska bli kul att beställa den där stora väskan! Imorgon ska jag få mina pengar!!! Iiih ÄNTLIGEN!
    Jaaaa! Så du ska ta ditt förnuft till fånga
    Det är Live in Bucharest som går i ett här hemma..
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Bevabus

haha live i bucharest har jag ju dock redan, så jäkla bra!
    men ska bli kul att se allt annat

BooBoo skrev 2009-11-26 21:09:05 följande:
    Jaaaa! Så du ska ta ditt förnuft till fånga Det är Live in Bucharest som går i ett här hemma..
  • mona83

Idag har det blivit mkt promenerande med vagnen, börjar medicinen hjälpa nu tro. Har antagligen tagit ut mig för mkt och kommer kasnke ligga död i morron

Först så knallade jag hem efter att ha Lämnat Tobias på dagis, tog bussen dit. Var hemma halv 11 igen.
    När kl började närma sig kvart över 12 så sa jag till Leah att hon fick stanna hos min syrra och lägga sig hos henne, hon vägrade.
    Försökte inte ens komma med bussen, utan då vart det en promenad igen ner till stan för att hämta honom. Leah hade jag lagt i vagnen. Hon sov innan vi ens kom ut ur porten.
    Hem vart det iaf bussen...

Efter det har jag gjort så lite jag bara kan .

Väntar fortfarande på att den där sidan ska uppdateras, coming soon står det fortfarande *suck*

• Bevabus

har du inte råd att beställa den när du får dina pengar imorgon då? du skulle ju gå på bio iaf...fast den här väskan är ju väldigt dyr visserligen, trots att de sänkt priset..

Brooke skrev 2009-11-26 21:08:58 följande:
    Jag vill OXÅ beställa den där väskan..
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-11-26 21:06:03 följande:
    Holy MJ!Men .. powerful var den mannen..Såg Man in the mirror live idag.. Ville ska se Beat it live every fucking day Anyway.. ALLA.. Kön, åldrar.. Jisses! Publiken! Jag blir rörd när jag ser dom...
    Han var verkligen nått utöver det vanliga.
    Menar vilken 50 åring skulle kunna dansa som han, eller ens sjunga som han?
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael