All we want for Christmas is Michael
mona83 skrev 2010-01-05 09:51:46 följande:
Inte jag heller. Leah var 6 månader när han såg henne första gången. Brydde sig inte ens om att komma upp till bb fast han enligt barnens farmor och farfar befann sig på sjukan då. När faderskapet skulle skrivas på höll det på att gå till rättsak för att han inte dök upp på dom tider han fick hemskickade. Leah har han oxå bara firat en ggr.Minns en gång när vi var och skulle fira nån som fyllde hos barnens farmor och farfar och Leah var jätte förkyld och snoret rann. Nån bad honom hämta papper så man kunde torka hennes näsa. Han svarade det kan Elin göra :-/. Tobias första födelsedag sket han i för att han fick en ny son dagen innan. Tror han firade Tobias när han fyllde 2 år men sen iget mera. Träffade honom med barnens farmor när brorsan och barnens ena farbror spelade innebandy, hon stannade och pratade med oss. men barnens pappa gick iväg en bit och började ringa istället. När han hade pratat klart gick han iväg. Utan att ens ha tittat på sina barn eller pratat med dom. Hade jag vetat hur han var, om han inte hade ljugit så jäkla bra, då hade jag ALDRIG haft nåra barn med honom. Jag hade inte ens lämnat killen jag var förlovad med och bodde ihop med. Han ljög om att han tex inte fick träffa sin dotter, han hade ett par sen tidigare när jag träffade honom. Men nu vet jag ju att han skiter i henne oxå...Aldrig träffat en människa som ljuger så bra att man inte kan veta att personen ljuger.Du är en grym mamma som står på dig!