• Brooke
    mona83 skrev 2010-01-13 21:34:38 följande:
    Varför blir jag så provocerad när min polare säger att hon ska gå ner i vikt när hon väger 65 kilo? Blir det varje gång hon tjatar om sin vikt. Hon borde fan vara nöjd. Jag hade varit jätte nöjd om jag vägde så. Men kanske blir så för att jag tycker inte hon behöver gå ner i vikt medans jag sitter här överviktig så det sjunger om det och vill gå ner 30 kilo till för att hamna på normalvikt....Jag trodde att jag skulle vara nöjd när jag gått ner till vikten jag hade innan barnen vilket jag har gjort nu pga hypern. Men nu vill jag ner ännu mera. Så jag förstår ju att man aldrig blir nöjd. Men det känns bara så onödigt att hålla på att gå ner i vikt när man inte behöver det....
    Jag väger 68 kg skulle jag tro. Har inte tagit mig upp på vågen på ett tag. Men jag själv vill gå ner i vikt och börja på gym för att bli mer hälsosammare, men det får jag göra när jag har mer pengar..
  • Brooke
    Ogabinne skrev 2010-01-13 22:07:58 följande:
    Jag har försökt det dära med gym. Men det tar tid att ta sig dit, och att ta sig hem och hela träningen blev en jobbig process så det slutade med att jag slutade gå dit. Nu när jag åter fått igång hemmaträningen är jag skitglad, då kan man träna när man vill. Jag älskar att träna med min egen kropp och inte massa maskiner.
    Nu när jag har körkort känns det skönt och dessutom kan jag ta mig till ett gym lättare. PÅ gustavsvik finns det motionsbad oxå så då kan man simma om man vill det =) Men för mig blir det nog rätt mkt i gymmet, för i skolan höll jag nästan bara på med gymmet visst vi hade inte så mkt men vi gick till Universitetet och hade en dag där och jag KUNDE springa på löpbandet UTAN att få håll. Underbart :D
  • Brooke
    Ogabinne skrev 2010-01-13 22:17:36 följande:
    Springa kan jag inte göra många meter förrän jag får andnöd! Men ändå klarade jag dansa zumba 45 minuter idag utan att bli speciellt andfådd, lagom andfådd, rejält svettig. Kanske jag har bättre kondis än jag trott.
    Jag sprang inte så fort, vill få upp min kondis det är väl det som jag vill egentligen, och sen träna lite andra saker som ben, och mage för att få snyggare former =) eller hur man ska säga
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael