• Brooke

All we want for Christmas is Michael

Bevabus skrev 2010-01-16 23:07:55 följande:
    Han brukar vara med på Astrid Lindgren grejer rätt ofta. Just begravningen såg jag inte av nåt mera än i tidningen, jag var inte så jättegammal då
    Hon dog ju 28 Januari 2002 så då var du ju 12 år.. eller nått sånt..
    JAg minns att jag tittade på begravningen på tvn. Tror svt1 eller nått sånt sände det. Finns säkert på Youtube.
  • Brooke
    BooBoo skrev 2010-01-17 20:04:36 följande:
    Vart är alla? Brooke, Mona.. Ögonbryn.. Musiclover Jag har duschat.. Dricker lite varm choklad. Ska fan HA massage snart Tänkte ta o packa iordning lite kläder till Pumas ombyteslåda till dagis imorrn.Imorrn ska hon gå 9-11 .. På tis ska hon få äta där. Hon kommer äta dom ur huset, haha!
    Jag har spelat the sims 3 hela dan mitt internet är så pass segt att jag inte har någon ork att sitta här.. Sen har jag inte mkt att säga heller..
  • Brooke

På både mig och min bror fick dem göra kejsarsnitt, Vet inte anledningen till min bror men han ville inte komma ut. Och för min del så var det att fostervattnet blev grönt för att jag hade bajsat i vattnet och inte mådde bra, tror jag var stressad. Jag hade även min navelsträng runt magen så då fick dem göra kejsarsnitt istället.

• Brooke
    Ogabinne skrev 2010-01-18 11:26:07 följande:
    Hellu trådenHittade en video med MJ och Omer som åker vattenscooter och flyger efter en båt. Under hela videon kallar Omer honom Dad.
    ">

" target="_blank">

Alltså Hade Omer en pappa under sin uppväxt? För jag har för mig att jag har läst att han bodde med sin mamma i Norge. Det kan ju vara så att han såg Michael som en fadergestalt åt honom, men det är ju läskigt att Omer är så lik Michael och Blanket när han är så liten. Man börjar ju faktiskt och fundera om han är barn till MJ eller inte..
  • Brooke
    Ogabinne skrev 2010-01-18 14:21:09 följande:
    Ja du, det är en väldigt svår fråga... Man tycker ju att de borde slänga fram några bevis på antingen eller. Eftersom vissa familjemedlemmar säger ja, andra säger nej. De borde klara ut det för världen en gång för alla.Omer ÄR lik MJ i ögonen, men han är jäkligt ljus för att vara halvt svart. Samtidigt är Omer som barn och Blanket kopior av varandra. Förklaringen jag själv trott är att Pia är Blankets surrogatmamma och att de använt hennes egna ägg för detta. Det skulle kunna förklara varför Blanket och Omer är så lika, för att de är biologiska bröder.Omer har funnits med i bilden sedan han var mycket liten. Hela familjen kände honom väl, eftersom de finns med på videos tillsammans, och han satt även med längst fram tillsammans med MJs alla släktingar på minnescermonin. Det känns som att han bör vara mer än en god vän. Samtidigt säger dom att Omer inte vill göra något test, och att Omer själv säger att han inte är MJs son. Skulle han vara hans son känns det märkligt att han säger så... Han säger Dad i videon, och det gör han även i andra videos. Jag vet inte... hela sitsen är förvirrande.
    Ja när du säger det så, så tror jag oxå på att Pia är Blankets surrogatmamma. För som sagt dem är ju ruggit lika.. Och jag tkr oxå dem borde göra klar i saken för alla så slipper folk fundera. Och man säger ju inte direkt pappa till någon som inte är ens pappa inte sådär öppet iaf.
  • Brooke
    Bevabus skrev 2010-01-18 14:25:48 följande:
    JAG HAR KÖRKORT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Det börjar inte sjunka in förräns nu och glädjetårarna är på väg kan jag meddela Jag kan inte fatta det!!
    GRATTIS =)
    Bevabus skrev 2010-01-18 14:30:05 följande:
    hahaha TACK!!!! gaaah det här är helt otroligt! Inspektören var jätteschysst så jag var lugn hela resan! Nu har jag köpt hem en tårta som jag ska överasska familjen med ikväll. Jag ska hoppa in i duschen om en stund för jag vill inte ha fett hår när jag firar haha man vill ju vara fräsch och fin liksom!Och så ska jag beställa ett blommogram till mina grymma körlärare
    Det är så det ska vara, att man är lugn och trygg med den man kör upp med. Så var jag oxå, först var jag skitnervös men sen när vi satte oss i bilen och sedan körde iväg så var jag sååå lugn..
  • Brooke
    Bevabus skrev 2010-01-18 15:25:30 följande:
    Tack Jo precis, jag var lite lagom nervös båda gångerna. Men under den första uppkörningen så kändes det som att ju mera jag sabbade mig, desto mindre pratade inspektören med mig och då får man ju panik!Men den här mannen pratade hela resan och gav bra direktiv
    Våra inspektörer frågar alltid om dem ska vara tysta eller om dem ska prata.. Och jag vill alltid att dem ska prata.. Då blir jag mindre stressad och nervös =)
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael