Ogabinne skrev 2010-01-18 14:21:09 följande:
Ja du, det är en väldigt svår fråga... Man tycker ju att de borde slänga fram några bevis på antingen eller. Eftersom vissa familjemedlemmar säger ja, andra säger nej. De borde klara ut det för världen en gång för alla.Omer ÄR lik MJ i ögonen, men han är jäkligt ljus för att vara halvt svart. Samtidigt är Omer som barn och Blanket kopior av varandra. Förklaringen jag själv trott är att Pia är Blankets surrogatmamma och att de använt hennes egna ägg för detta. Det skulle kunna förklara varför Blanket och Omer är så lika, för att de är biologiska bröder.Omer har funnits med i bilden sedan han var mycket liten. Hela familjen kände honom väl, eftersom de finns med på videos tillsammans, och han satt även med längst fram tillsammans med MJs alla släktingar på minnescermonin. Det känns som att han bör vara mer än en god vän. Samtidigt säger dom att Omer inte vill göra något test, och att Omer själv säger att han inte är MJs son. Skulle han vara hans son känns det märkligt att han säger så... Han säger Dad i videon, och det gör han även i andra videos. Jag vet inte... hela sitsen är förvirrande.
Ja när du säger det så, så tror jag oxå på att Pia är Blankets surrogatmamma. För som sagt dem är ju ruggit lika.. Och jag tkr oxå dem borde göra klar i saken för alla så slipper folk fundera. Och man säger ju inte direkt pappa till någon som inte är ens pappa inte sådär öppet iaf.