Inlägg från: KikiBoo |Visa alla inlägg
  • KikiBoo

All we want for Christmas is Michael

Brooke skrev 2009-12-27 21:25:23 följande:
    Matthew McConaughey, om det var honom du tänkte på..
    Yepp! Ögonbryn hann före
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-12-27 23:27:17 följande:
    Nej fy När jag gick på mellanstadiet så var det en kille som dog på skolgården under en gympalektion. Jag hade gått med honom på dagis, men han gick på en annan avdelning under skoltiden så jag kände honom inte så väl. Skolan höll en minneshögtid för honom vid platsen där han dog och hans familj var där. Precis innan min klass skulle gå upp till platsen så kom prästen och familjen ner i ett led därifrån. Mamman gick mellan två av skolans lärare som höll henne i händera. Plötsligt, mitt framför oss så bryter mamman ihop och börjar gråta hysteriskt. Hon faller ner på marken och lärarna gör allt dem kan för att trösta henne men hon är helt förstörd... Alla andra lärare runt omkring vänder sig emot varandra och kramas för dem klarar inte av att titta när hon sörjer så fruktansvärt. Det minnet kommer stanna hos mig för alltid
    Men.. Fan så hemskt
  • KikiBoo

Godmorgon!
    Idag ska jag till AF o skriva in mig. Wäääää!
    Pulkaåkning idag. Varmare idag...
    Sene.. KAnkse en pizza

Vad gör ni idag då?

• KikiBoo
    Brooke skrev 2009-12-28 10:11:41 följande:
    Varför ska du skriva in dej på AF när du ska studera? Jag ska gå på bio klockan 14:15 och 18:15 :P
    Jag mste vara inskriven om jag ska få extra bidrag utav CSN..
  • KikiBoo
    Ogabinne skrev 2009-12-28 11:52:13 följande:
    Nähe, tar mig i kragen o snurrar igång Dangerousskivan o sätter igång. Tjing!
    Kan du lyssna på nån bättre skiva? Nääääh just de
  • KikiBoo

Just ja.. Det blir lite shopping med hela familjen idag. Shoppa till barnen. Ville har börjat välja sina kläder själv nu när vi handlar. Jag har på damavdl o han går till barnavdl o gör sitt. Himlans skönt

• KikiBoo

Tänk.. Att man bara kan sitta o stirra på sina barn när dom leker o bli så varm i kroppen..
    O sen börjar dom bråka

Nu ska vi klä oss och åka PULKA Snön vräker ner...

• KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-12-28 12:18:27 följande:
    mellandagsreaaaaaaa!!!!
    Woooooooooo
    Hoppas du hittar massa snyggt nu
    Du vår vlogga dina plagg. Manekänga! haha!
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-12-28 15:34:41 följande:
    Syrran köpte två tjocktröjor, tofsar och ett par jeans. Jag köpte en deo, ett nagellack och en hårborste :S öhhm...
    Vilken kulör på lacket?
  • KikiBoo

Shoppat massa kläder till barnen. Över tusen spänn på rean. Hitta inge till mig. Eller jag tittade inte så noga..
    Det jag shoppade i v-ås får räcka. änkte jag skulle nätshoppa.. Om jag hittar på nåt.. Eller så spar jag resten av pengarna. Jamen.. Det gör jag.

Snart thaimat. Homemade. Jag har haft i så mkt smarrigt. Jag längtar SÅ. Är så jävla hungrig...

Vad gör alla ikväll då?

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael