Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Brooke skrev 2010-01-06 23:04:12 följande:
    Joo,, men det konstiga är ju att jag inte reagerar på djur :S Jag kan sticka ner näsan i Isas Nacke och gosa med min brors katter. Så det är något annat jag reagerar på :S Men frågan är vad, kan ju vara vad som helst i princip :/
    Nej men det har ju inget med djur att göra om du bara reagerar på sommaren. Då är det någon sorts pollen eller liknande.
    I'll never harden my heart, but I've toughened the muscles around it
  • Bevabus
    Brooke skrev 2010-01-06 23:08:21 följande:
    Ja jag hoppas på att det är pollen eller annat skulle nog inte klara av att sälja Isadora faktiskt =( Nää för ni har väl endel pälsdjur? Katter, Kanin och ni har haft marsvin?
    Men om du inte reagerar på henne så är du ju inte allergisk emot henne haha du reagerar ju bara på sommaren säger du!
  • Bevabus
    Brooke skrev 2010-01-06 23:16:26 följande:
    mm men man kan ju hoppas att man inte börjar reagera på henne.. Får gå till läkaren, men kan man göra testet när som helst??
    Du går till din läkare och ber om en remiss till att ta ett allergitest. Sen får du komma till allergiavdelningen på sjukhuset för att göra ett pricktest.
  • Bevabus
    Brooke skrev 2010-01-06 23:19:47 följande:
    Okej, vet du hur mkt det kostar??
    tror det är gratis om jag inte minns helt fel..men det kanske beror på ens ålder...
  • Bevabus

Och jag är den sista som lägger sig, som vanligt. God natt

• Bevabus

Morn morn aha då blire kanske att titta på Bruno ikväll!

• Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-07 11:00:47 följande:
    Jag har inte köpt en enda MJpryl.. Förutom bagen då...  Från första stund då man såg alla jävla prylar komma så mådde jag bara illa.. Likaså när affärena spelar MJ så blir jag nere..
    Men eller hur, det är jättevanligt att affärer spelar hans musik numera...det känns så himla falskt. Jag blir också bara ledsen när jag hör det :S
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-07 11:03:14 följande:
    Jag hörde på radion att att friat till sin tjej i radion.. Men sen ångrat sig... Vilket svin tänkte jag, haha! Men.. Jag vet ju the hole story..
    haha
  • Bevabus

Mr Brightside - The Killers

Love that song och videon {#lang_emotions_laughing}

• Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-07 11:20:16 följande:
    I love The Killers- Spelade skivan Day & Age igår.. Sköna låtar.. Men.. denna har jag nog missat.. Om jag inte hört den på radion o inte fattat att det var dom. Händer mig  ofta
    oj, den är rätt berömd den här låten {#lang_emotions_smile}

">

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael