Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

BooBoo skrev 2010-01-07 11:27:59 följande:
    Jaaaa! Vilken tur. Denna har jag hört. Jag är inte efter. Woo Men videon har jag inte sett.. Ser inga videosar nu för tiden..
    videon kan jag förlåta dig för
    I'll never harden my heart, but I've toughened the muscles around it
  • Bevabus

nu har FL fått influensan tror jag

• Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-07 20:39:12 följande:
    Men Bev.. Jag ser att du lyser grönt Eller du kankse har fasnat i bagen...
    Förlåt att jag inte har svarat, har haft en dålig dag {#lang_emotions_embarassed}{#lang_emotions_tongue_out} mest bara suttit och glott..
    Ska deppa framför Titanic snart. Dem passagerarna hade det ju lite värre än jag iaf.
  • Bevabus

En ny dag, känner mig gladare också
    En kompis har ställt in en träff med mig, så det blir att äta mat och sen kanske plugga lite.

• Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-01-08 13:18:02 följande:
    God morgon! Eller god middag. Kanske god eftermiddag rent av? Här är det full rulle igen, det är märkligt hur ett barn är ett barn, o man tror att två barn är två barn men nej, två barn är fjorton barn. Solen skiner från en klarblå himmel här, snön ligger fortfarande vit på marken. Tror jag ska stoppa ner kidsen i pulkan o dra ut dom i skogen. Har ni sett Mariah Careys fylletal? Så söt så.
    ">

" target="_blank">

Det var sött för hon erkände ju att hon var full liksom haha
    Hon är så gullig, som tur är, men lite pinsamt var det {#lang_emotions_tongue_out}
  • Bevabus

Här har ni heta Johnny när han blev årtiondets bästa skådis, vilket han lätt förtjänade!

">

• Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-01-08 13:35:30 följande:
    Haha ja, det var det som gjorde det "okej" tycker jag, att hon bad om ursäkt för hon var full. Så länge det är oskyldigt tycker jag -varför inte?
    Haha ja, hon verkar vara ett skönt fyllo Sådär blir jag också när jag dricker....fnittrar mest en massa och vågar göra lite galnare saker haha!
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-08 14:55:50 följande:
    I'm having a bad day. Really bad day.. Just so u know..I'm gonna be a mean and rude pig in here today.. Start I war and write in really shity english. Aight?! Bajs!! Jag mår sjukt.. Krassligt. Bli sjuk NU. Noooo! Finns inge tid till sånt...O vet du Bev .. Vi borde fan klaga på bagen..   Jag var skitsne i början.. Sen.. Äh.. Men nu börjar jag bli bitter igen.. Kankse för att jag har en bad bad day.. Men sånt där skit ska dom fan inte sälja dyrt.  Öff!
    Jag funderar på det också :/ fattar inte hur dem kan sälja vissa skivor där det inte går att kolla på det för kvaliten är så dålig och texten hamnar i fel ordning :S Det känns som att dem har brännt ner nån skit från youtube bara...
    Inte allt såklart. Men mycket är konstigt. Någon konsert har jag inte sett än för det fungerade inte på datorn på nedervåningen...vågar knappt sätta i en skiva i min dator för det brummar så att golvet skakar :S
  • Bevabus

Tusan att jag bad pappa sälja kartongen med kvittot och det till bagen...

• Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-08 15:02:31 följande:
    Go Mariah! Jag hade aldrig pallat o va full i sen SÅN där tajt klänning
    Fatta att springa på toa och kissa stup i kvarten i den där
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael