Inlägg från: KikiBoo |Visa alla inlägg
  • KikiBoo

All we want for Christmas is Michael

Ogabinne skrev 2009-12-29 01:57:38 följande:
    Kan tillägga: Är så OTROLIGT glad att mina barn vuxit ifrån det där nu, ingen välling, inga vakna om nätterna. Det är god natt, sen ligger de kvar i sina sängar o somnar direkt. Sover hela natten. Aldrig mera bebis för min del, den tiden är long gone!
    Same here.. För det mesta, haha! Puma kanske dricker välling en gång i veckan .. varanann vecka på kvällen.. Nu känns det som hundra år sen.  På morgonen brukar båda dricka välling. Sån där Godmorgonvälling till Ville.  Men för det mesta äter dom gröt.
    Mina barn sover inte hela nätter. Det händer väldigt sällan. Dom kommer allltid upp o lägger sig brevid oss. Har inget emot det.
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo

Jamen godmorgon då
    Uppe efter 10. Skööööönt!

Idag idag idag.. Vet inte riktigt vad som händer. Få se...

• KikiBoo
    Ogabinne skrev 2009-12-29 11:26:15 följande:
    Ja så där gör storebror också om han ligger i sin säng, vaknar på natten eller när jag lägger mig och går o lägger sig hos mig. Men det är ju inte riktig jämförbart med hur det var när de var bebisar, de somnar ju om direkt igen. Ibland vaknar man inte ens av det.
    Ja snart blir det många vakna nätter när Kruse kommer ut Just nu längtar jag.. Men när dan kommer så.. Wäääää, haha!! Jag kommer vara en zombie
  • KikiBoo

varm choklad o pepparkakor. Nu drar vi ut i vildmarken
    So long

• KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-12-29 12:40:43 följande:
    Jag ringer in till Efterlyst om du inte har hört av dig inom 24 timmar!
    Hemma
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-12-29 15:44:16 följande:
    Har väntat tre dagar på att mj-väskan ska komma till Sverige...dumma USA att ligga så långt borta
    Det tar hundra år känns de som.. Åker från Kina
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-12-29 15:55:39 följande:
    Och precis tio minuter efter att jag skickat det senaste meddelandet så får jag ett mejl om att bagen nu har skickats till min hemaddress Hoppas bara den hamnar rätt...alla Å, Ä och Ö:n är ju bara frågetecken på...
    o precis när jag skickat de förra så läser jag detta
  • KikiBoo

Kära Bullen!
    Jag har.. ett problem..

Minns ni Bullen?

Hej hej!
    Familj har vart ute i Vikkes brors sommarplace. Kollat läget. Frysit fötterna av mig. Ungarna ahr simmat i snön. Jag satt o värmde mig med varm choklad o fötterna i eld. Vikkes bror hitta en porrtidning från 80 talet. Så jag var ju i himlen, haha!!

Nu sitter barn o äter upp pepparkashus o tittar på film. Grabbarna bastar. Jag tänkte äta IGEN.

Btw. Nån som sett Bruno?

• KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-12-29 17:43:39 följande:
    Alla som vill se Victoria's Secret Fashion Show 2009, kan kolla imorgon kväll kl 20:00 på TV3!
    OK
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael