Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Ogabinne skrev 2010-01-08 21:41:46 följande:
    Jag gav upp Elvisdokun. Tyckte att det kunde ju vara intressant att kolla på. Har aldrig gillat honom eller hans låtar, men självklart har han min respekt. Men nej, jag tyckte han bara goofade, fick inte ut ngt av dokumentären, så jag gick.
    Den bästa delen är när han börjar konserten, kommer efter förberedelserna I love it..absolutely love it!!
    I'll never harden my heart, but I've toughened the muscles around it
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-08 21:45:41 följande:
    I like that sexy bastard, haha!! Han är skön.. Jag är ett litet elvis fan.. kan man va de? Jag har inte superkoll på karl.. Kan lite.. De min far föreläst om, haha!! Mest hans låtar o filmer..
    Ett litet Elvis-fan går bra att vara
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-08 21:50:05 följande:
    Pjue! Goodie! Inte så att jag blev ett superfan över en natt o went banaza o köpte en blowupElvisdoll
    Men....Kiki....du hade ju faktiskt med dig en blowupElvisdoll på våran träff...jag lovade att inte nämna något till dem andra. Men nu känner jag att jag måste tala ut om det hela!
    Det var lite pinsamt när du plockade upp honom ur väskan och sa att du hade bokat plats till honom bredvid oss. Och de där tanterna bara satt och pekade och skrattade...
    Usch, vilka jobbiga minnen som kommer upp nu...
  • Bevabus
    mona83 skrev 2010-01-08 21:55:41 följande:
    Synd att ungarna är hemma och sover, annars hade jag dragit på volymen nu We can´t go on togheter with suspious minds *sjunga*
    en av hans bästa låtar men min favorit är "if I can dream"! har du hört den?
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-08 22:02:02 följande:
    Men.. jag tänkte att du kankse ville.. Titta på han... O pilla.. Ta en bild på er två.. Jag ville ju bara väl
    Jaha..aj då, jag misstolkade visst dina motiv
    Ta med honom nästa gång vi ses så lovar jag att göra en bättre situation av det hela

Men du.....klä på honom ett par kallingar åtminstone...skulle kännas lite bättre....
  • Bevabus
    mona83 skrev 2010-01-08 22:02:03 följande:
    Det var den låten som gjorde att jag började lyssna på Elvis. Var 16 eller 17 år då och lånade pappas Absolute 70 ies eller nått sånt. På den var den med och jag var helt kär i låten....Sen dess har jag nog hört det mesta med Elvis, tom dessa religösa låtar han gjorde Har haft perioder den dess då det bara är Elvis, Elvis och åter elvis efter det. Har har iofs många bra låtar utöver den, men jag älskar den Låtnamnet känner jag inte igen men kan youtuba på den så kännjer jag alla ggr igen den. Hade en Elvis 27 bästa på cd och den gick i ett, men den vart kvar glömd hos mitt ex när jag flyttade ut .
    Ja han är grym

">

Älskar hur hes hans röst blir när han tar de högre tonerna. Det här är ju praktiskt taget den enda låten där han verkligen använder sin röst till yttersta. Gaah, önskar att han hade gjort det oftare....vilka lungor...
  • Bevabus
    mona83 skrev 2010-01-08 22:05:26 följande:
    Ja den kände jag igen så fort introt började Känner nu att jag måste ladda ner lite Elvis till mobilen. Sen har jag mina tre idoler med mig överallt .
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-08 22:07:23 följande:
    Jag har ett par skitsnygga rosa kallingar...
    Sätt på honom det då
  • Bevabus

Jag är rätt trött på min profilbild, men min dator stänger ner internet så fort jag vill ändra den mitt datageni till syster har lovat att försöka fixa det....tills dess får ni stå ut med min kissekatt

• Bevabus
    mona83 skrev 2010-01-08 22:09:17 följande:
    Always om my mind är oxå en sån där låt som jag verkligen älskar . Men inte förstått riktigt att den skrevs till Cilla. Efter att jag sett elvis & Me är texten självklar. Innan var det typ en sån där låt som man bara kände oh vilken underbar låt och text
    Ja precis, så var det för mig också faktiskt Han skrev ju aldrig sina egna låtar så man tänkte att det kanske bara var någon ballad han gillade och spelade in...
    Men den passar så bra in i filmen och är så sorglig samtidigt när man vet vad den handlade om.
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael