Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

BooBoo skrev 2010-01-08 22:09:34 följande:
    Oh I will sätta på han.. ehm.. Sätta på han KALLINGARNA!
    *host*
    I'll never harden my heart, but I've toughened the muscles around it
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-01-08 22:13:04 följande:
    Äh, julen varar ju än till påska, så helt ute o cyklar i badkaret är du ju inte!
    *plaskar på som fan*
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-01-08 22:27:12 följande:
    Min kompis tycker han var såååååå sexig. Jag tycker han såg ut som en farbror.
    mona83 skrev 2010-01-08 22:24:36 följande:
    Jag tycker inte Elvis var så snygg, men sjunga kunde han
    Jag tycker han var urhet {#lang_emotions_sunny}
  • Bevabus

Grattis Ogabinne, 10 000 inlägg {#lang_emotions_cheers} skål på dig

• Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-01-08 22:30:13 följande:
    Jag tänkte på en sak. Tänk om jag skulle gå med i massa spanska forum. Tapetsera mitt rum med spanska flaggan och bygga altare med spanska böcker och låtsas att jag är spanjor. Fast jag inte kan ett ord spanska. Undrar vad spanjorerna skulle tycka om mig då? *spånar vidare*
    Miiiijaaaauuuu
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-01-08 22:31:29 följande:
    Men va fan FL! Får man inte skrika på detta jävla forum eller vad är det frågan om?????
    Jag får inte det heller ibland dumma dom
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-01-08 22:34:47 följande:
    Tack tack.. oh, I dont know var jag ska beginna. *hick* So many to säga tack till. Jag vill tacka my God, *hick* and my gammelfarmor for att hon sydde my first elvisblowup. *hick* You know, jag är lite... drunk... YEAH! *svassar av scenen med hjälp av vakterna i min tighta läckra klänning*
    hahahahahaha fortsätt så
  • Bevabus
    Brooke skrev 2010-01-08 22:20:57 följande:
    Men ni sitter oxå och säger att ni inte gillar folk som inte vet något, jag tkr faktiskt att jag vet en hel del om MJ och dessutom kollat massor på olika klipp med honom. Och jag lyssnade på honom förr men inte lika mkt som ni gjorde jag kom nu..
    Men du kan ju inte klandra oss för att vi tycker såhär. Det är ju sant till stor del.
    Du skrev såhär i första tråden:
    "R.I.P Michael Jackson, jag har inga speciella minnen av honom. Jag lyssnade inte så mkt på hans musik, dock läste jag om honom när han var som mest i medier. Tror det var 2005 eller om det var till och med tidigare, då han höll på att slänga ut ett barn genom fönstret, anklagelserna om pedofilryktena. "

Det är som jag sa förut, helt okej att bli ett fan efter hans död. Men nu när du säger att du vet en hel del saker om honom, så är det ju sånt du fått reda på EFTER hans död. Du visste inte detta innan. Och att du sa "höll på att slänga ett barn genom fönstret"...det säger ju hur mycket du visste om den situationen just då.
    Det enda jag, BooBoo och Ogabinne pratade om tidigare var om personer som bara hakar på för att han är död helt plötsligt. Bara så synd att vissa inte såg hans storhet innan dess.
  • Bevabus
    Brooke skrev 2010-01-08 23:05:56 följande:
    Men hallå, jag lyssnar inte på alla låtar med MJ, jag har lyssnat mest på låtar som You are not alone, bad, Thriller och såna låtar. URSÄKTA mej så jävla mkt att jag inte kan komma på i samma stund i vilken låt en textmening är. Jag har inte det kapaciteten att minnas såna saker jag lägger lixom inte det på minnet herregud. Jag säger så här.. Och detta är till ALLA i tråden.. Jag har inte samma stora skribentiska färdigheter som vissa andra har och har svårare att formulera mig än andra. Men visst jag kanske inte är lika stort fan som er andra. Men jag gillar honom men jag anser mig inte som ett SUPER duper fan. Visst jag har köpt mkt saker, men det är inte bara för att jag vill visa att jag tror att jag är ett super fan av honom, för det är jag inte kommer aldrig komma upp i den nivån. Det är iaf vad jag anser och ni får tycka vad ni vill men jag tänker inte skrämas iväg för att ni säger att jag inte hör hemma här eller andra saker. Jag har inte kunnat gått och köpt en cd med honom, och jag har heller inte kunnat ladda ner något med honom eller kollat på MTV. Punkt slut.. Nu tkr jag vi pratar om något roligare..
    Varför är det alltid du som ska bestämma när konversationerna är slut?

Vår poäng är att, du kanske inte själv ser dig som ett superduperbra fan men du framstår rätt ofta som det. Och det är det som får oss att undra.
    Du har ju inte sagt det här innan, att du inte alls ser dig själv som ett jättestort fan. Vi kan inte läsa dina tankar.

Och sen när har inte du samma sorts skribentiska färdigheter som oss? Jag har inte märkt att du ska vara sämre på att uttrycka dig än vad vi är. Det enda jag märker att du ändrar dina åsikter hela tiden. Och det är en heeelt annan sak än att vara dålig på att uttrycka sig.
  • Bevabus
    Brooke skrev 2010-01-08 23:24:34 följande:
    För att jag mår PISSdåligt när tre av er hoppar på mig, ni ser det inte och jag håller det tyst inom mig. Men jag tror att min polare ser just nu att jag mår rätt så dåligt av detta och jag kanske ska dra ifrån denna tråd så ni slipper mig då slipper ni att undra och såna saker. . Jag har under 13 år bott på landet och har inte fått åka in till stan själv så ofta och när man väl har varit där så har man inte haft en tanke på att köpa cdskivor. Har inte lagt så mkt pengar på cdskivor som barn.. Så enkelt är det.
    Men det du inte verkar förstå är att, i början så hoppade vi aldrig på dig. Och det är det som är så frustrerande. Vi försökte diskutera och ha debatter, men så fort vi sa något som var annorlunda än det du tyckte så ändrade du dig till våra åsikter. Och du blir arg över precis ingenting för du tar ALLT som påhopp. Inte så konstigt att man tröttnar!
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael