Brooke skrev 2010-01-08 23:05:56 följande:
Men hallå, jag lyssnar inte på alla låtar med MJ, jag har lyssnat mest på låtar som You are not alone, bad, Thriller och såna låtar. URSÄKTA mej så jävla mkt att jag inte kan komma på i samma stund i vilken låt en textmening är. Jag har inte det kapaciteten att minnas såna saker jag lägger lixom inte det på minnet herregud. Jag säger så här.. Och detta är till ALLA i tråden.. Jag har inte samma stora skribentiska färdigheter som vissa andra har och har svårare att formulera mig än andra. Men visst jag kanske inte är lika stort fan som er andra. Men jag gillar honom men jag anser mig inte som ett SUPER duper fan. Visst jag har köpt mkt saker, men det är inte bara för att jag vill visa att jag tror att jag är ett super fan av honom, för det är jag inte kommer aldrig komma upp i den nivån. Det är
iaf vad jag anser och ni får tycka vad ni vill men jag tänker inte skrämas iväg för att ni säger att jag inte hör hemma här eller andra saker. Jag har inte kunnat gått och köpt en cd med honom, och jag har heller inte kunnat ladda ner något med honom eller kollat på MTV. Punkt slut.. Nu tkr jag vi pratar om något roligare..
Varför är det alltid du som ska bestämma när konversationerna är slut?
Vår poäng är att, du kanske inte själv ser dig som ett superduperbra fan men du framstår rätt ofta som det. Och det är det som får oss att undra.
Du har ju inte sagt det här innan, att du inte alls ser dig själv som ett jättestort fan. Vi kan inte läsa dina tankar.
Och sen när har inte du samma sorts skribentiska färdigheter som oss? Jag har inte märkt att du ska vara sämre på att uttrycka dig än vad vi är. Det enda jag märker att du ändrar dina åsikter hela tiden. Och det är en heeelt annan sak än att vara dålig på att uttrycka sig.