Inlägg från: KikiBoo |Visa alla inlägg
  • KikiBoo

All we want for Christmas is Michael

Måste dom tatuera sig så.. fult? Guä! Nick var fin på bussen.. Men mitt hjärta smällter inte som det gjorde förr i tin. Då jag var helt nerkärad.

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-12-30 23:26:32 följande:
    vad ska ni äta imorgon??
    Grodlår doppade i currysås!

Nä jag vet inte. Sarah är kock. Så det blir en överrsakning. Du får veta sen
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-12-30 23:41:06 följande:
    Äntligen, NU FESTAR VI!!!!!!!
    I knew it! Jag är katten.. Ni råttorna. Uäää
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-12-31 00:24:14 följande:
    aaaaaaaaaaahhhhhhhh! jag har precis fått svar av en av livräddarna på facebook!!!!!
    Ooooooooh!! Vill han komma o rädda dig från kylan?
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-12-31 00:35:31 följande:
    Vart var du under 90-talet?? :O Har du inte gillat dem förut? "As long as you love me"
    Tell me why.. Ain't nothing but a.. a.. öhm.. laaaalaaaa
    MEN.. Quit playin games with my hearts. Kass video men bra låt Jag minns att jag o min vän satt som fastklistrad vid MTV o väntade på när videon skulle visas för första gången. Vi hade stenkoll

Viktor gillar The call
  • KikiBoo
    Ogabinne skrev 2009-12-31 00:35:50 följande:
    Ska du börja samla?
    oh my...
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-12-31 00:40:10 följande:
    Jo, men under 90 talet hade inte vi dator och jag tittade inte så mkt på tv eller lyssnade på musik if you remeber that..
    Hade heller ingen dator på 90 talet..
    Men klart du måste ha lyssnat på musik.. Iaf haft vänner som lyssnat o så..
    Är väl knappast nån människa som går musiklös
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-12-31 00:42:42 följande:
    kommer ihåg  fast vi hade inte heller dator under 90 talet..bara typ i slutet....97 nånstans där.. men alla samlade ju på spice girls och BSB grejer! varenda unge, är lite svårt missa
    Vääääldigt svårt att missa. Spice o bsb de var ju THE shit
    Yo I tell u what I want what I reallt really want.. haha
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-12-31 00:49:14 följande:
    Jaa jag samlade på BSB och Spice girls to. Hur jag nu kunde samla på SG :S Jag har till och med Idol kort på BSB och SG.. Jag minns när jag gick här i grundskolan så hade jag över en kompis här, jag trodde iaf att hon var min kompis men de va hon inte för hon SNODDE mina idolbilder på både SG och BSB, och jag sa till mamma att hon hade tagit dem. Så hon ringde eller om det var pappa som ringde och berättade att hon hade snott dem. Så jag ska nog ha en stor jävla affisch på SG har jag för mig att jag fick.. haha.. Jag har 3 skivor med bsb kom jag på nu :P En av de äldsta skviorna och Black and blue eller va den heter och Mellenium... Jag vill ha Nick Carters skiva som han gjorde 2002 Now or never, riktiga bra låtar på den, hade alla låtar med Nick för några år sen. Men dem försvann för ett tag sedan =( Buhu.. Så nu tar jag upp dem igen, det är många band jag gillar men inte har så mkt minnen/musik ifrån.. =( har Boyzone oxå, Hanson dock minns man ju dem mer.. Oh va jag var kär i Taylor :P
    Men.. Nyss hade du ju ingen koll på t ex bsb för du inte kollade på tv eller lyssnade så mkt på musik.
    O nu helt plötsligt samlade du på de grupper som var inne på 90 talet. Då måste du ju ha lyssnat en hel del o sett videosar... Eller?

Jag har en gigantisk affish på Nick
    Jag samlade som en tok på TT, bsb, hanson.. Ja jag var ett boyband freak. Boyzone palla jag inte med. Dom var riktigt kassa{#lang_emotions_throwup}
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael