• Brooke

HUR JÄVLA SVÅRT ÄR DET ATT SKICKA IN MINA PENGAR PÅ KONTOT! Jävla antikgrisar..

Detta fick jag nyss..

"Hej Sandra !

Ber om ursäkt för detta sena svar. Många sjukdomar samt en olycka har
    gjort att detta har hänt.

Vi har erbjudit dig en ny bok för den bok som försvann och denna bok finns
    för omgående leverans.

Vi har i detta fall förlorat både våra fraktkostnader samt inköpskostnader
    för detta men erbjuder dig kostnadsfritt en ny bok istället för den som
    kom bort.

Vi har själva anmält detta men får inte någon ersättning av Posten och
    ingen ersättning från försäkringsbolag pga att detta har sänts med vanlig
    post.

Vi skickar nu med mottagbevis istället för att undvika detta i framtiden.

Tack och lov så har det till dags datum inte hänt några större problem
    gällande leveranser utan det ser ut att vara under förra året som detta
    hände.

Jag ber dig att återkomma till oss så snart som möjligt så vi får reda ut
    detta.

Hälsningar,

Antikvariatet/Tom"

Och detta skrev jag itllbaka..

"Hej!

Ni verkar inte alls ha läst vad jag vill och inte vill.
    Jag vill inte ha boken, det har tagit för lång tid för er så jag vill ha tillbaka mina 267:-
    För boken och då frakten.
    Jag vill inte ha boken, för jag anser att ni har tagit för lång tid på er att sända mig boken och sedan inte svarat på mina mejl.
    Så nu vill jag inte ha den.
    Så om ni skickar mig boken så skickar jag tillbaka den och jag vill HA mina pengar. SÅ enkelt är det.

MVH Sandra"

Nej nu ska jag pysa iväg.. Kommer efter klockan 11 eller blir nog efter tolv tror ja :( VILL TA BILEN! Men mina föräldrar vill inte att jag kör Raven..

• Brooke
    Ogabinne skrev 2010-01-21 09:55:07 följande:
    Shit, hur kan jag vara så här bamsetrött när jag sovit över 9 timmar i natt... Ska ta tag i flugägginvasionen nu. Nån som vill hjälpa till?
    Nää tack det får du banne mig klara själv usch säger jag..
    Ogabinne skrev 2010-01-21 10:54:51 följande:
    Jag är en dot i michaels näsa. Ha!Nu är min balkong reeeeeeen o fri från ägg o larver what so ever. Mattorna som låg därute ligger just nu och plaskar runt i 90 grader. Fick plötsligt sånt otroligt sug efter att göra vårfint på balkongen. Längtar till värmen. Jag älskar min balkong, den har perfekt läge. I somras satt jag därute med min dator till långt in på nätterna. Om man bara kunde få bort spindelskräcken på ngt sätt....
    hehe.. Ja det är svårt ibland..
  • Brooke
    Bevabus skrev 2010-01-21 12:34:32 följande:
    Nu fick jag svar från tjejen på Aftonbladet angående Haitikonserten!!"Hej!> Jag är ledsen för att mitt svar dröjt – men jag har väntat på att MTV > ska höra av sig.> ”Konserten kommer streamas live på webben samtidigt som tv-showen” > hälsar de nu.> Mvh Sandra"YAAAY!
    fy fan va bra namn hon har :P haha
  • Brooke
    Bevabus skrev 2010-01-21 13:33:56 följande:
    Det har Linus gjort ett par gånger också, men det känns så läskigt för han skadar tassarna så lätt då...hjärtat har hoppat upp i halsgropen de gånger han har gjort det..
    hehe.. Jag blev lite "rädd" när hon skulle hoppa ner, jag trodde mamma skulle få bära ner henne att hon ville ha hjälp men hon hoppade ner på samma ställe som hon hoppa upp på men direkt ner på golvet :O Det är ju en bit..
  • Brooke
    Bevabus skrev 2010-01-21 13:39:54 följande:
    men hur kom hon upp på buren? stod taket uppe eller hade ni tagit bort burens lock så den stod på golvet? Linus har hoppat upp på burens galler när det stod öppet och en gång när jag städade den så att  gallret stod på golvet. Han kan inte hoppa upp så högt om gallret sitter PÅ buren :S
    ska lägga in en bild så ska du få se =)
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael