Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Brooke skrev 2010-01-10 14:45:27 följande:
    ja men då har man ju inte så många dåliga dagar. Jag har ju känt när jag ine har klarat något av sakerna så har jag tröstätit massor med godis eller annat..
    Mjo, men det beror ju helt på hur det går. Jag har knappt haft några dåliga dagar. Den enda riktigt stora dåliga dagen jag hade var i torsdags
    Annars så var det ju innan, när man skulle lära sig att köra. Då kunde man stöta på en del motgångar. Men nu kan jag ju köra bil.
    I'll never harden my heart, but I've toughened the muscles around it
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-01-10 14:47:04 följande:
    Jag tycker likadant. Det är okej att svulla godis en onsdagkväll, det är okej att äta pizza, så länge man rör sig och äter någorlunda vettigt i övrigt. Men jag är lite skadad när det gäller träning, jag har ingen balans. Antingen är det allt. Eller inget. I våras började jag träna igen, o när jag tränar vill jag inte äta. Jag levde på vatten och knäckebröd och tränade flera timmar om dagen. Jag måste hitta balansen!
    Jamen visst är det så!
    För mig är det illa på det sättet att jag är vegetarian och dessutom kinkig med maten gillar knappt något...
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-01-10 15:03:29 följande:
    Åh vad jag städar. Jag ÄR ju så duktig!
    Ja det är du! {#lang_emotions_laughing}{#lang_emotions_flower}
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-01-10 15:07:43 följande:
    Ja det förstår jag!Kinkig med maten är ju jag också. Något otroligt. Allt som är okej, gillar jag inte. Jag måste ha den där Aha-upplevelsen när jag äter, att det är SÅÅÅÅ GOOOOTT!!! Annars hoppar jag över oftast. I somras när jag mådde som sämst åt jag knappt inget. En morgon vaknade jag och kände som om jag skulle svimma, jag kunde knappt lyfta armarna, var helt svag. Nu är jag lite bättre. Oftast blir det en macka på förmiddagen, och en middag på eftermiddagen. Jag är på väg iaf.
    Exakt
    Grönsaker är trist tycker jag...Smakar torrt oftast och även fast te.x. tomater kan smaka gott så är det inte "åhh va gott!!!"...
    Och jag MÅSTE ju inte äta grönsaker heller bara för att jag är vego, vilket många tror. Det finns ju så mycket annan ersättning. Men det är ju nyttigt och om man vill få i sig det kroppen behöver så bör man ju äta grönsaker. Men det går ju sisådär
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-01-10 15:10:52 följande:
    Ja gud, grönsaker. Jag äter gurka i taccos. Tomat är det i ketchup. Räcker det?
    Självklart räcker det. Det består min kost utav också haha
    Och idag ska jag äta tomatsås på pizza. Och champinjoner är också bra för en!
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-10 15:36:46 följande:
    Happ!Vi vaknade, åt frulle, åkte till ica, vidare till farmor o farfar, hem..Any questions? Bra!
    *räcker upp handen*
    Jag har en fråga. Vad gjorde Iggy idag?
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-01-10 15:43:47 följande:
    Det tar sig! 3 rum av 6 är helt färdiga. Nu ska jag bälga några liter vatten eftersom jag bara duckit ett glas nyponsoppa och sjuhundra liter cola idag. *klapp på axeln*
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-10 17:10:52 följande:
    Iggy har åkt bil, jagat BB o slickat han på pungen, ätit skinka ....
    wow
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-10 17:50:04 följande:
    Jag råkade rapa.. Altså,, Vikkes en polare är här som inte vart här på kanske ett år.. Så rapar jag HÖGT.. My my
    Haha det var väl inget! När min bästa vän skulle sova över hos mig för första gången någonsing så gick vi upp jättetidigt på morgonen för hon skulle iväg. Så vaknar min mamma och sätter sig på toa och släpper världens BRAKARE! Min kompis var diskret nog att låtsas som hon inte hört det medans jag höll på att skämmas ihjäl
    Kunde inte mamma ha tagit toan där nere liksom?.....
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-10 18:38:12 följande:
    hahahahahaha Jag de är fan pinsamt när ens föräldrar släpper ut sina demoner... Jag behärskar mig när barnens polare är här.. Man vill ju inte bli en pinsam mor
    haha men hos mig får du fortsätta rapa om du vill, it's cool 
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael