-
jag tar med datan..Bevabus skrev 2009-12-31 16:27:26 följande:ställ dig vid en lampa och ta bort blixten
Äsch! FInns lite naket ute på bdb nu, haha
-
hahaha!! klumpedunsBevabus skrev 2009-12-31 16:33:27 följande:oki då ska jag kolla aaaaww va stor magen har blivit!!!!! en liten klumpeduns hihi
-
Och jag måste stänga ner här nu.. Åka till sarah.. Vi höres nästa år

-
Gott nytt år då suckers
Godnatt
-
Godmorgon! Yepp.. Gooooodmorgon. Jag o barn har nyss käkat frulle. Shit vad slut jag känner mig i hela kroppen.
Gårdagen varmkt trevlig. Kocken Sarah bjöd först på en musselsoppa med nå saffransgegga och ost som var inrullade i lax. My my. Första gången som jag käkade musslor. Det var gott.
Sen blev det oxfile, hemgjorda strips, sparris, sås och lite grönt på toppen
EFTERRÄTTEN bestod av vit chokladmouse med hallonsörja och kivi. SÅ himla gott.
Det var min mat igår de
Sen kaffe o choklad. Lite hänga i soffan o vänta på tolvslaget. Puma somnade o missade smällarna. Grabbarna var vakna. Joe fick den briljanta iden att tända en smällare o köra upp genom skorsten. Sagt o gjort. Ja jävlar
Finns på film, haha! Sen gick vi ut o smällde vidare. Sen åkte vi hem o sov.
O jag ska väl ta o ladda upp runt en 200 pics i bdb. Orka!
Sen städa här hemma.. O städa datorn.
Men först.. Kaffe o läsa de liiiiilla jag missat här inne
Kus!
-
Den kanske kommer upp på fejjanBevabus skrev 2010-01-01 12:21:40 följande:hahaha den filmen måste jag se
-
Oh! U didn't know? För mig att Steps gjort nån till cover på Bee Gees.. ABBA oxo.. om jag inte är ute o cyklar nu.. Hm!Bevabus skrev 2010-01-01 13:05:20 följande:Fan Kiki! Ända sen du berättade att Bee Gees var dem som gjorde "Tragedy" först så har jag inte kunnat sluta lyssna på den på youtube hahaha Refrängen är riktigt nice ju!
Mene.. Bee Gees är jävligt grymma
-
Yeah! Ville har lärt sig Thriller dansen

-
Stackare som smälter.. Är du en stor pöl på golvet nu?Brooke skrev 2010-01-01 13:47:29 följande:OHhh jag SMÄLTER fy fan va snygg Johnny Depp är i Public Enemies :O
-
I will.. Some day. Måste ladda batterina..Bevabus skrev 2010-01-01 13:51:07 följande:men! filma!!! filma!!!