• Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

• Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-11-27 18:54:42 följande:
    Är det någon här som läst ut Moonwalk, eller läst en bra bit? Är nyfiken på vad jag har och vänta... hur är den skriven? Som ren fakta? Rolig? Ledsam?
    Jag har läst hela svenska boken.... Jag tyckte inte om den svenska, vart jätte besviken på den. Det finns absolut INGEN Mj känsla över den boken nånstanns, var väl typ 2 ställen som man bara wow, där kom Mj fram... Det är mest som att läsa om nån som skriver en saga om sig själv, iaf den svenska boken.
    Så efter jul så beställer jag den på eng....
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-11-27 19:10:04 följande:
    får svara på inlägg senare, måste sticka till middagen om 5 min
    Mår du bättre nu?
    Hoppas du får skoj
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-11-27 19:08:22 följande:
    Ja, egentligen får den inte kosta mer än typ 800 för mig... men ja, det återstår väl o se. Senast 1 december lovade de ju innan o det är ju på tisdag.
    Ja det gör ju det, sidan är iaf inte uppdaterad ännu....
  • mona83

Nej nu ska jag sätta igång Vh1, hoppas på att dom visar extra mkt av Mr Hootie medans jag städar lite

• Ogabinne
    BooBoo skrev 2009-11-27 19:10:13 följande:
    Bra bra Vart köpte du boken?
    CDON beställde jag den från. =)
    Det där fula guldskitet på framsidan plockade jag bort dock... Så såg den inte ut då, och så ser den heller inte ut i min bokhylla.
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2009-11-27 19:10:48 följande:
    Jag har läst hela svenska boken.... Jag tyckte inte om den svenska, vart jätte besviken på den. Det finns absolut INGEN Mj känsla över den boken nånstanns, var väl typ 2 ställen som man bara wow, där kom Mj fram... Det är mest som att läsa om nån som skriver en saga om sig själv, iaf den svenska boken. Så efter jul så beställer jag den på eng....
    Det gör du rätt i!
    Förstår att det inte kändes som att det var Michaels ord i den svenska boken, och det var det ju inte heller. När jag läser originalversionen så hör jag hans röst i huvudet samtidigt som jag läser texten... Som om han säger det i mitt huvud.
  • Ogabinne

Shit, kommer ni ihåg i somras när Moonwalk gick på tradera för typ 700 kronor begagnade? O nu får man en helt ny för 189 kr.

• Ogabinne

Drar en lättnadens suck. Nu är båda barnen lagda och hela lägenheten är helt tyst. Det enda som hörs är fläkt i kök och laptop, och ljudet av tangenter som trycks ner. Lovely!!

• mona83
    Ogabinne skrev 2009-11-27 19:23:58 följande:
    Det gör du rätt i! Förstår att det inte kändes som att det var Michaels ord i den svenska boken, och det var det ju inte heller. När jag läser originalversionen så hör jag hans röst i huvudet samtidigt som jag läser texten... Som om han säger det i mitt huvud.
    Ja för när man läser tex planet earth så hör man när han läser orden. Man riktigt känner att et är HANS ord man läser. det är det jag vill känna med Moonwalk oxå... Mj magin så att säga
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael