-
Det läggs säkert upp på tv4 play senBooBoo skrev 2010-01-11 18:58:59 följande:Jag vill så gärna se. Jag såg förra. Jag blev så avis på familjen med 10 ungar. Den familjen var så mysig
-
Aa dem var så skönaBooBoo skrev 2010-01-11 19:04:32 följande:Den familjen är ju med i år igen ju Älvdalsfamiljen..
haha
Mamman hade ju ett konto på FL så jag snackade lite med henne i "familjen annorlunda" tråden som vi hade förut. Vi har en i år igen. Den kan ni hitta inne på "film/tv"! -
Den ligger uppe på tv4 play nuBooBoo skrev 2010-01-11 19:20:43 följande:Jag var in på tv4play.. Va där jag såg att dom skulle vara med på den där reklamsnutten Den familjen var helt klart skönast.. Dom var så lugna o avslappnade på nå vis..
-
Åh vilken vacker version. Verkligen. Får mig att tänka på när jag gick på mellanstadiet då vår musiklärare alltid fick oss att sjunga den här låtenOgabinne skrev 2010-01-11 20:54:34 följande:Precis som MJ ville att den skulle sjungas. Underbart
">
" target="_blank">
Men just då så hade jag inte en aning om att det var Michael som hade gjort den. Då var han bara Thriller-mannen för mig.
-
Den versionen av We are the world måste jag be syrran spela in ifrån youtube, hon har ett program som kan göra det. Kan skicka den till dem som vill ha den sen

-
välkommen tbxmona83 skrev 2010-01-11 20:59:07 följande:Jag har bara varit borta lite mer än ett dygn och ni har skrivit över 30 sidor.... Nu hoppas jag att ni inte skriver nått mera så jag hinner läsa ikapp
-
Citat från True Blood.
"Jag kan inte lyssna på politiker, jag får anfall"
jag kan bara hålla med
-
Håller på att bli galen...
Jag addade en kille på msn för ett par dagar sedan. Det var en annan killkompis till mig som sa att han var schysst och sa att jag kunde adda honom om jag var uttråkad, vilket jag var. Så vi snackade lite och han var snäll.
Men nu så skriver han till mig när jag än loggar in! Alltså på SEKUNDEN när jag loggar in så skriver han "Hejsan
".....
Jag pallar inte. Och vi snackar bara blablabla hela tiden och till slut så hittar jag på skäl för att kunna logga ut. Typ "Tänkte gå och titta på TV nu. hej svejs"....
Yeah right, som att jag tittar på TV...
Men han är så vänlig så jag har inte hjärta att ignorera eller vara stel emot honom
gaaaah. Nu skrev han igen....
-
Tråkmånsar!
-