-
min Farbror bor i flen har jag för mig..Bevabus skrev 2010-01-24 01:18:34 följande:Fast min farmor bor i Flen, hon ligger bara på sjukhuset i Katrineholm för det finns inget sjukhus i Flen -
Man kom iaf hem helskinnad. Höll på att tvärnita och skälla ut min kusin och bror, dem höll på att skrika och hålla på i baksätet och jag höll på att bli galen.
När dem båda vet att jag fick mitt körkort för snart två veckor sedan tkr man ju att dem ska kunna hålla sig lugna och tysta under resan, dock var min kusin väldigt full och så. Fick en korv med bröd av min bror och hans tjej =), och så fick jag 50 kr. Frågade mamma om hon skulle ha den men hon sa att jag kunde ta den för att jag hade ställt upp. :D Snäll mamma jag har =)
Ska snart sova hade jag tänkt.
Ska kolla mina saker först hehe..
-
Ja jag gör det inte lika mkt som jag gjorde förra året..Bevabus skrev 2010-01-24 01:27:12 följande:Det är ju inte så bra...prövat att öva bort det?Honom skiter jag fullständigt i vart han bor, kommer iaf inte åka hem till honom igen..Bevabus skrev 2010-01-24 01:27:43 följande:har du för dig? vet du inte vart dina släktingar bor? -
har du inte läst det han gjorde då farfar skulle begravas(urnsättas)?Bevabus skrev 2010-01-24 01:35:39 följande:okej vadåra? -
Nja det var nog efter själva begravningen, nää det är inte lätt att hålla reda på alla hehe..Bevabus skrev 2010-01-24 01:46:55 följande:ah just ja, det var han ja. jag håller inte reda på alla dina släktingar minns bara att det var någon som betedde sig illa på begravningen
Puh jag överlevde iaf dagens körning och sånt.. jisses.. -
nej nu blir det sängen för mig.. Om jag ska följa med min bror och gymma på måndag måste jag nog lägga mig tidigt i morgon, eftersom jag ska åka med 7:20 bussen då.. Han ska gymma runt 8 :S
-
Gonatt
-
Men gud asså.. När ska folk lägga ner sånt skit..Bevabus skrev 2010-01-24 10:51:30 följande:Suck..nu har nåt pucko på Twitter fått en massa människor att tro att Johnny Depp har dött av att ha kört rattfull...det har till och med blivit ett "trending topic" i sidfoten för att så många har gått på det -
:D hur kändes det då?Bevabus skrev 2010-01-24 15:26:29 följande:Jag överlevde -
:P Åkte hem i mörker igår UTAN någon bredvid mig och hjälp hade hjärtat uppe i halsen hela vägen hem..Bevabus skrev 2010-01-24 16:30:26 följande:Bara fint!